دیدار هیات رئیسه سپاه نقده با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان

هیات رئیسه سپاه نقده با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۶۹۹۲۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ پاسدار علی برنا فرمانده سپاه نقده به همراه حجت‌ الاسلام غلام حیدر جهانبان مسئول دفتر نمایندگی این سپاه در راس هیاتی با حضور در ستاد سپاه شهدای آذربایجان غربی، با حجت الاسلام  علی متین دیدار کردند.

فرمانده سپاه نقده در این دیدار با ذکر رشادت‌های بی‌شمار مردم انقلابی این شهرستان در طول هشت سال دفاع مقدس و نیز با بیان گوشه ای از حوادث و رخدادهای اوایل انقلاب اسلامی در این شهرستان، بیان کرد: مردم نقده همواره در مسیر اعتلای اهداف عالی نظام از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و روحیه انقلابی بسیجیان این شهرستان زبانزد آحاد مردم این استان شهیدپرور است. 

حجت الاسلام غلامحیدر جهانبان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده نیز در این دیدار با بیان رشادت‌های مردم و بسیجیان این شهرستان، بیان کرد: آنچه که امروزه در شمالغرب کشور و مخصوصا در آذربایجان غربی شاهد آن هستیم، تحکیم هر چه بیشتر پایه‌های انقلاب و ولایتمداری در بین مردم این استان و مخصوصا مردم ولایتمدار نقده است.

وی اضافه کرد: امروزه شاهد عملی شدن این گفته زیبای شهید چمران هستیم که نقده را به عنوان دروازه آذربایجان  نامید.

در ادامه نیز حجت الاسلام علی متین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، با بیان خاطراتی از مواجهه با مردم نقده، ابراز امیدواری کرد که سپاه نقده به بهترین صورت خواهد توانست در برهه‌های حساس تاریخی ظهور و بروز پیدا کند.

وی ضمن اشاره به اینکه هم اکنون در چهل سالگی دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم، بر لزوم نکوداشت این ایام با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود تاکید کرد و گفت: همه مسئولان، رسانه‌ها، فعالان فرهنگی و ... باید در این زمینه وارد عمل شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار