مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفت وگو با «بسیج» خبر داد

ورود ۶۷۸۹ فقره پرونده طی سال جاری به تعزیرات حکومتی استان همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از ورود ۶ هزار و ۷۸۹ فقره پرونده با محکومیت بالای ۲۵۳ میلیاردریالی متخلفین در تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۹۹۹۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
ورود ۶۷۸۹ فقره پرونده طی سال جاری به تعزیرات حکومتی استان همدانداریوش جودکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پنج ماه گذشته تعداد ۶ هزار و ۷۸۹ فقره پرونده شامل ۵ هزار و ۴۹۶ فقره در بخش کالا و خدمات، ۴۶۰ فقره قاچاق کالا و ارز  و ۸۳۳ فقره بهداشت، دارو و درمان در تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شده است.

وی افزود: در حوزه کالا و خدمات   ۹۵ درصد، در حوزه قاچاق کالا و ارز  ۸۸ درصد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان ۹۹ درصد  پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: مبلغ محکومیت این پرونده‌ها بیش از ۲۵۳ میلیارد و ۵۰۸  میلیون و ۱۱۸ هزار و ۹۲۸ ریال بوده است.

وی ادامه داد:  تعزیرات حکومتی آمادگی کامل برای رسیدگی سریع و اجرای قاطع آراء صادره در زمینه تخلفات اعلامی به این اداره را دارد.

جودکی بیان داشت: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir  سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات