کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار کرد:

کرسی آزاد اندیشی، نقد و نظر

کرسی آزاد اندیشی، نقد و نظر با همکاری هیأت اندیشه ورز تعالی علوم انسانی، هنر استان و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد شهرکرد توسط هیأت علمی دانشگاه ازاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۰۰۷۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،کرسی آزاد اندیشی، نقد و نظر با همکاری هیأت اندیشه ورز تعالی علوم انسانی، هنر استان و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد شهرکرد توسط هیأت علمی دانشگاه ازاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

کرسی آزاد اندیشی، نقد و نظر

  در این کرسی که  با موضوع انتخاباتِ مبتنی بر نظریه فازی توسط دکتر بیژن خلیل مقدم ارائه شد، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد شهرکرد،گفت: رویکرد پیشنهادی تحت عنوان «انتخاباتِ مبتی بر نظریه فازی» به‌عنوان رهیافتی نوین برای زدودن نقیصه انتخابات و برونرفت از وضعیت ناقصِ موجود معرفی می گردد. اساس این نوشتار و ایده، بر اصلِ نسبی بودن انسان و مطلق بودن پروردگار نهاده شده است که در قالب نظریه فازی تجلی یافته است.

در ادامه دکتر خلیل مقدم عنوان کرد: بنا بر منطق فازی که مبدع آن پروفسور لطفی زاده است، ارزش پدیده ها صرفاً محدود به دو کران بالا و پائین ، چپ و راست، سیاه و سفید و رد و تائید نیست. منطق بی نهایت ارزشی فازی، مبین طیف وسیع و متنوعی از درجات ارزشی پدیده ها است.

وی افزود: اندازه گیری فازی یا سنجش فازی به عنوان روشی برای تحقق رویکرد «انتخاباتِ مبنتی بر نظریه فازی »، شیوه ای مناسب برای سنجش میزان رد و تائید گزینه های در معرض انتخابات و برآورد واقعی تر نتیجه انتخابات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار