خبرگزاری بسیج: ۳۴ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و آموزشی با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان در بخش کهریزک همزمان باهفته دولت به بهره برداری رسید. افتتاح این طرح ها یکهزار و ۸۰۰ شغل ایجاد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۷۰۱۱۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

فاز نخست صنایع غذایی پروان با اشتغالزایی یکهزار و ۵۰۰ نفر و اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان به همت بخش خصوصی و ۲۰ میلیون یورو ارز برای واردات دستگاه ها به بهره برداری رسید.

 همچنین درمانگاه شهید رجایی باقرشهر با زیربنای  یکهزار و ۲۰۰ متر مربع در کهریزک به بهره برداری رسید، تمامی تعرفه های این درمانگاهِ خیرساز دولتی بوده و همچنین این درمانگاه به یونیت دندانپزشکی و ایمپیلنت مجهز است.

  فاز دوم سردخانه شباهنگ نیز با اشتغال زایی ۵۰ نفر در حوزه نگهداری کالا و بسته بندی گوشت قرمز و گوشت سفید  از دیگر طرح هایی است که درهفته دولت در کهریزک به بهره برداری رسید.

  مخزن ۲ هزار متر مکعبی روستای قمصر نیز با اعتبار یک میلیارد تومان   به بهره برداری  رسید،   با بهره برداری از این مخزن و فیلترهای آب شیرین کن با اعتبار یک میلیارد تومان روستاهای قمصر، گلحصار و قلعه نو چمن به آب گوارا با سختی کم وصل می شوند.

  خیابان چهار باغ هم با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ، استخرهای امام حسن(ع) در باقرشهر و یک استخر دیگر در صادق آباد با اعتبار چهار میلیارد تومان کلنگ زنی شد و تا دهه فجر   به بهره برداری می رسد.

همچنین عملیات اجرایی تعریض جاده روستای گلحصار با اعتبار هشت میلیارد تومان به طول سه کیلومتر در هفته دولت برزمین زده شد و براساس برنامه زمانبدی باید تا دهه مبارک  فجر به بهره برداری برسد.

           

ارسال نظرات