خبرهای داغ:
ابراهیم سعیدی
فرمانده ناحیه فریدونشهر در جلسه با نماینده شهرستان در مجلس:

مطالبه گری اصلی ترین خواسته مردم از نمایندگان مجلس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در جلسه با نماینده شهرستان در مجلس ، مطالبه گری را اصلی ترین خواسته مردم از وکلای خود در مجلس دانست.
کد خبر: ۹۲۷۰۲۶۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ، جلسه تعاملی فرماندهان نواحی مقاومت بسیج فریدونشهر و بویین میاندشت با نماینده این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) با اشاره به توصیه های اخیر رهبر معظم انقلاب به مجلس شورای اسلامی این مجلس را نقطه امید ملت خواند و تصریح کرد  همواره باید زبان گویای این ملت بود . وی مطالبه گری را اصلی ترین خواسته مردم از نمایندگان برشمرد و بر لزوم مردمی بودن و توجه به معیشت مردم با توجه به فشارهای اقتصادی تاکید کرد.

دکتر حسین محمد صالحی نماینده مردم فریدن ، فریدونشهر ، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی هم با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یارانش از سپاه و بسیج بعنوان بازوی توانمند انقلاب و نظام در دستگیری از مردم یاد کرد و از اقدامات سپاه در امداد و یاری رسانی در بحران ها و مشکلات و به خصوص در موضوع کرونا و کمک های مومنانه تشکر و قدردانی کرد.

 مطالبه گری اصلی ترین خواسته مردم از نمایندگان مجلس

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار