خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی:

ترویج فرهنگ مطالبه گری نیازمند تشکیل جبهه رسانه ای قوی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله امر به معروف و نهی از منکر نیازمند فرهنگ سازی است، گفت: برای ترویج فرهنگ مطالبه گری در جامعه باید یک جبهه رسانه ای قوی تشکیل شود.
کد خبر: ۹۲۷۰۲۶۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در جلسه دیدار مدیران رسانه های گروهی خراسان جنوبی با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار داشت: کار ستاد امر به معروف تذکر لسانی و حمایت از آمران به معروف است.

وی با بیان اینکه امسال دو معاونت "مطالبه گری و آموزش، فرهنگ و رسانه" در ذیل ستاد امر به معروف اضافه شده است، گفت: مسئله امر به معروف و نهی از منکر نیازمند فرهنگ سازی است.

سردار قاسمی تصریح کرد: فرهنگ سازی و معرفی فرهنگ ناب اسلامی مهم است چرا که اسلام برای همه کارهای ما برنامه دارد، لذا باید فرهنگ ناب اسلامی را به مردم معرفی کنیم.

وی گفت: مطالبه گری با تخریب تفاوت دارد، تخریب و زیر سوال بردن بدون سند و مدرک و بدون تحقیق؛ خودش منکر است و موجب دلسردی مسئولان می شود، اما چنانچه مطالبه گری هدفمند و با برنامه دنبال شود، رشد جامعه را در پی خواهد داشت.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی مطالبه گر هستند، اما بی منطق عمل نمی کنند، اظهار داشت: مسئولان از مطالبه گری مردم نترسند و حرف آنها را که از طریق رسانه ها بیان می شود گوش کنند و برای رفع مشکلات تلاش کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با تاکید بر تشکیل جبهه رسانه ای مطالبه گری و امر به معروف در استان، گفت: مطالبه گری با تخریب تفاوت دارد.

وی ادامه داد: مسئولی که بخواهد از مطالبه رسانه ها در موضوعی که مطالبه مردم است، ناراحت شود و در پی تخریب رسانه یا خبرنگار باشد، کرسی مدیریت جایگاه او نیست و حق او نیست که در جمهوری اسلامی ایران مدیر باشد.

سردار قاسمی تصریح کرد: ستاد امر به معروف استان در راستای مطالبه گری بیشتر رسانه ها، از آنها حمایت خواهد کرد، لذا برای ترویج فرهنگ مطالبه گری در جامعه باید یک جبهه رسانه ای قوی تشکیل شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، تشکیل گروه جهادی متشکل از مدیران رسانه ها را اقدامی پسندیده دانست و افزود: این گروه جهادی در راستای حل مشکلات مردم به دلیل تخصصی بودن در زمینه رسانه ای می تواند بسیار موثر باشد.

سردار قاسمی با بیان اینکه رسانه های خراسان جنوبی در زمینه مطالبه گری حد متوسط را دارند، گفت: رسانه های استان با جود اینکه در این زمینه خوب کار کردند، اما هنوز قدرت رسانه ای خود را نشان ندادند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها