فروش احشام حسینیه اعظم زنجان از امروز

مسئول فروش احشام حسینیه اعظم زنجان گفت:احشام حسینیه اعظم زنجان از صبح امروز؛پنج شنبه مصادف با هفتم محرم فروخته می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۰۳۲۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
غلامرضا رهروی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت: همه ساله در ایام ماه محرم عاشقان حسینی در پایتخت شور و شعور حسینی برای ادای نذری خودشان هزاران راس گوسفند به حسینیه اعظم زنجان هدیه می‌کنند.

وی زمان تحویل احشام نذری را از صبح امروز؛ پنج شنبه ۶ شهریور ماه مصادف با هفتم محرم دانست و تصریح کرد:عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) همه ساله از روز اول محرم نسبت به تحویل احشام و ادای نذر خود اقدام می‌نمودند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط متفاوت این مهم از روز اول محقق نشده وبه روز هفتم محرم موکول شد.


رهروی با اشاره به محل تحویل و فروش احشام افزود:مردم عزیز می‌توانند احشام نذری را به محل جمع آوری احشام واقع در ابتدای جاده دندی-جنب پلیس راه استان تحویل دهند.


مسئول فروش احشام حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه افراد در سراسر کشور امکان پرداخت نذورات خود را به‌صورت آنلاین به این حسینیه دارند، افزود:عزاداران می‌توانند نذورات خود را از طریق شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۵۳۳۱۲۳ به حساب حسینیه اعظم زنجان واریز نمایند.


وی در پایان با اشاره به اینکه خادمین آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان آماده دریافت نیابت عزاداران عزیز جهت ادای نذورات می‌باشند، تاکید کرد:مردم عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۴۰۲۴۳۳۳۲۳۰۳۰ تماس حاصل نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار