فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد:

رزمایش کمک های مومنانه به یک گفتمان در جامعه تبدیل شده است

سرهنگ سید امیر حسینی گفت: مردم به خوبی اهمیت موضوع را درک کرده و این رزمایش به یک گفتمان دربین جامعه تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۲۷۰۴۱۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج از یزد، سرهنگ سید امیر حسینی؛ با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه توسط بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد گفت: پس از برگزاری مرحله اول در مبارک ماه رمضان مرحله دوم کمک‌های مومنانه در دهه ولایت و امامت در قالب‌های مختلف نظیر قربانی، کارت هدیه، بسته‌های معیشتی، بن خرید و ... انجام شد که به لحلظ گستردگی و تنوع خدمات بی نظیر بوده و افرادی زیادی از نیازمندان تحت پوشش قرار گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد افزود: در ایام دهه محرم که با محوریت محلات و هیئات مذهبی در حال انجام است مردم به خوبی اهمیت موضوع را درک کرده و این رزمایش به یک گفتمان دربین جامعه تبدیل شده است بنابراین در این دوره مردم پای کار آمده و توانستیم با همراهی آنان و مرکز نیکوکاری کمیته امداد ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیون ریال شامل مرغ، گوشت فرمز، برنج، حبوبات، روغن و. را تهیه و به دست خانواده‌های نیازمند برسانیم.

وی با بیان اینکه تمامی این اقدامات توسط پایگاه‌های مقاومت محلات و همراهی مردم صورت گرفته اظهار داشت: ۳۰ پایگاه مقاومت در سطح ناحیه در این حوزه ورود کرده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود محلات که در سال‌های گذشته نذری طبخ و توزیع می‌کردند امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی به صورت مواد اولیه بسته بندی و توریع می‌کنند.
ارسال نظرات