تاکید امام جمعه یاسوج بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام تاسوعا و عاشورا

امام جمعه یاسوج با اشاره به در پیش بودن تاسوعای و عاشورای حسینی افزود: آیین‌های عزاداری این دو روز با حفظ فاصله‌های اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی به صورت باشکوه برگزار شوند.
کد خبر: ۹۲۷۰۵۳۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی  همچنین از مردم استان خواست مسافرت‌ها را کم کرده و مسائل بهداشتی بیشتر رعایت شود.

امام جمعه یاسوج از برخی اصناف و بازاریان استان به ویژه شهر یاسوج گلایه کرد که پرچم عزای حسینی را نصب نکرده‌اند و انتظار می‌رود که مشارکت بیشتری در چنین اموری داشته باشند.

وی گفت: نصب پرچم  بیانگر عشق و ارادت به اهل بیت علیهم‌السلام است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز این هفته همچنین با اشاره به هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم گفت: باید ریشه تروریسم خشکانده شود و تفکر به وجود آورنده تروریسم شامل آمریکا و صهیونیست و وهابیت است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و آل سعود ترویست‌ها را پرورش می‌دهند تا به اهداف شوم خود برسند، افزود: منافقان هم دست پرورده این حامیان تروریست هستند و تاکنون ۱۷ هزار نفر را در ایران به شهادت رسانده‌ا‌ند که از جمله شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان کور دل شهید شدند.

وی به ۱۲ شهریور روز مبارزه با استعمار انگلیس اشاره کرد و ادامه داد: باید مراقب افکار استعماری باشیم هم اینک در کشور‌های اسلامی سوریه و عراق شاهد جنایت استعمارگران هستیم؛ ملتی مستعمره می‌شود که افکار غربگرایانه و تمایل به غرب داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: ملت‌های آزادی‌خواه و استعمارستیز هرگز مستعمره نمی‌شوند و امروزه غرب به دنبال استعمار فرهنگی، اخلاقی، معنوی و علمی ملت‌هاست و اولین گامی که استعمارگران برمی دارند ترویج افکار استعماری بین ملت‌هاست که از جمله آن خود کم بینی و حقارت در مدیریت امور یک کشور است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار