خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین:

هیچ مشکلی نمیتواند مانع حرکت بسیج به سوی اهدافش باشد

سرباز گفت: اجرای طرح یاوران ولایت به صورد مجازی نشان داد هیچگونه وقفه و توقفی در امورات بسیج وجود ندارد و بسیج در هیچ زمینه ای عقب نمی نشیند
کد خبر: ۹۲۷۰۵۵۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد سرباز در مراسم اختتامیه‌ی طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان قزوین که پیش‌ از ظهر روز پنج‌شنبه ۶ شهریور ماه سال جاری بصورت زنده در صفحه آپارات سازمان بسیج دانش آموزی استان برگزار گردید؛ با اشاره به برگزاری طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی اظهار کرد: متاسفانه در سال جاری به علت شیوع ویروس کرونا شرایط مناسبی برای برگزاری حضوری اردوی طرح یاوران ولایت به عنوان یک اردوی پربرکت و تقویت‌کننده‌ کار تشکیلاتی برای دانش‌آموزان انقلابی فراهم نشد.
 
وی افزود: شیوع ویروس کرونا باوجود معایب با مزیت‌هایی هم همراه بود و باعث شد در سال جاری ما بتوانیم از شیوه‌های نوین و جدیدتری برای ارتباط با دانش آموزان انقلابی و فرماندهان واحداهای بسیج در مدارس استفاده کنیم.
 
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: در همین راستا کانال‌هایی مختص خواهران و برادران در پیام‌رسان بومی ایتا به منظور انتقال نکات آموزشی، فرهنگی و تشکیلاتی ایجاد شد تا فرماندهان بتوانند آگاهی لازم را برای یکسال فعالیت در مدارس بدست بیاورند.
 
وی گفت: اجرای طرح یاوران ولایت به صورت مجازی به خوبی نشان داد هیچگونه وقفه و توقفی در امورات بسیج وجود ندارد و بسیج هیچگاه در مسائل مختلفِ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مشکلاتی که دشمن از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی پیش روی ما می‌گذارد تا مارا محدود کند، عقب نمینشیند و راه‌های بهتری برای اقدامات خود می‌یابد و در راه جهاد کوتاه نمی‌آید.
 
این مقام مسئول ابراز کرد: آنچه که تفکر بسیجی و انقلابی به ما می‌آموزد این است که در مواجهه با مسائل به دنبال راه‌های نوین بوده و بتوانیم از شیوه‌های نوین ارتباطی استفاده کنیم. وی ادامه داد:
 
دوره‌ی مجازی طرح یاوران ولایت در سال جاری به ما نشان داد که می‌توانیم در زمانی که شرایط حضور در کنار یکدیگر را نداریم از شیوه‌های نوین ارتباطی برای برقراری ارتباط و ادامه دادن به مسیر نورانی انقلاب اسلامی استفاده کنیم.
 
سرباز با اشاره به عناوین مختلف مطالب ارائه شده در طرح یاوران ولایت ابراز کرد: در طرح مجازی یاوران ولایت عناوین مختلفی توسط اساتید مطرح استانی در سازمان بسیج دانش‌آموزی و سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برنامه‌ریزی و در اختیار فرماندهان حوزه‌ ها و واحدهای دانش‌آموزی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌ریزی‌های انجام شده بسیج دانش‌آموزی برای طرح یاوران ارتباط مستقیم‌ این سازمان با جناب سرهنگ طاهرخانی و حجت الاسلام معبودی در مراسم افتتاحیه به صورت زنده، ارتباطات تصویری آفلاین‌ با استاد علی اکبر قبادی در حوزه دشمن شناسی، استاد جهانبخش با موضوع سواد رسانه‌ای و آسیب‌های فضای مجازی، دکتر کاظم‌حسینی معاون محترم هماهنگ کننده نمایندگی با موضوع تحلیل مسائل روز، حجت الاسلام معبودی با موضوع تشیع علوی، عفت و حیا فاطمی‌ و غیرت دینی بود.
 
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین بیان کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی استان برای طرح یاوران ولایت بارگذاری مباحث آموزشی و اخلاقی از جمله نماهنگ، پادکست صوتی، انیمیشن، کتب صوتی ویژه‌ی دانش‌آموزان جوان و نوجوان، مباحث تشکیلاتی ساختاری با موضوعات چارت سازمان و مباحث مرتبط با خاطرات فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، مطالب مرتبط با عزای سالار شهیدان‌ با هدف ایجاد شور و شعور حسینی، کلیپ‌های ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف الگو سازی برای دانش‌اموزان بود.
 
وی افزود: همینطور در ادامه این برنامه‌ها، کارگاه تشکیلاتی با هدف ارائه کارخواسته برای دانش‌آموزان در قالب مسابقه ایده پردازی تعلیم‌و تربیت در ایام بیماری کرونا به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان و کشور درحال برگزاری است. این مقام مسئول ابراز کرد: بخش دیگر برنامه‌ها برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های حضوری بود که به همت فرماندهان حوزه‌ی مقاومت و با حضور دانش‌آموزان ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.
 
وی با اشاره به وظایف اصلی دانش‌آموزان بسیجی عنوان کرد: امروز چشم و امید رهبر معظم انقلاب و در مرحله‌ی والاتر چشم امید حضرت صاحب الزمان(عج) به شما دانش‌آموزان انقلابی است و ما در این میان می توانیم با ایجاد فضای گسترده‌ی تفکر جهادی و بسیجی در بین مردم، انقلاب را از خطرات خارجی و داخلی محفوظ بداریم. سرباز در پایان ضمن تشکر از کلیه همکاران، فرماندهان و همچنین کادر اداره کل آموزش و پرورش به جهت حمایت از برگزاری این دوره مهم بیان کرد: امروز دشمنان از طریق جنگ نرم، بر علیه نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند و وظیفه‌ی ما در این میان ضمن ایجاد آمادگی در خود و دانش آموزان، اطاعت، تبعیت و حمایت از امر رهبری است.
 
۱۰۰۴/پ۳۰/ب
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار