خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی طی رزمایش کمک‌های مومنانه در کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای پنجمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۰۷۳۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی طی رزمایش کمک‌های مومنانه در کبودراهنگسرهنگ محمود بداغی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سراسری رزمایش کمک‌های مومنانه و کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، پنجمین مرحله از این رزمایش با توزیع یک هزار بسته معیشتی انجام شد.

وی افزود: در چهار مرحله این رزمایش ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شده بود که با اجرای مرحله پنجم، مجموع تعداد بسته‌های معیشتی توزیع شده در شهرستان به ۴ هزار و ۵۰۰ بسته رسید.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با تقدیر از حضور پرشور و اقدامات جهادی مردم عزیز شهرستان در این عرصه گفت: علاوه بر ۴ هزار و ۵۰۰ بسته‌ای که در این رزمایش توزیع شده است ۳ هزار بسته معیشتی نیز به صورت خودجوش توسط مردم ولایی و انقلابی و متدین شهرستان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی در پایان از پایگاه‌های مقاومت بسیج، خیرین، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و هیئت امنای مساجد شهرستان بابت همکاری در اجرای این رزمایش تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار