مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

جهش تولید با اتکا به اقتصاد داخلی تحقق می‌یابد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تحقق جهش تولید را به اتکای به ظرفیت و اقتصاد درون دانست.
کد خبر: ۹۲۷۰۷۳۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴

 حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در حاشیه بازدید از پایگاه نمونه کشوری در خرما کلای قائم شهر،در گفت و گوبا خبرنگار بسیج در قائم شهرضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت : تمامی پایگاه های مقاومت و حتی فرماندهان نواحی باید برای تعیین سیاستهای فعالیتهای جهادی خود، پایگاه مقاومت شهدای خرما کلای قائم شهر را به عنوان الگو قرار دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با ابراز رضایتمندی از عملکرد این پایگاه بسیج در عرصه طرح های اقتصاد مقاومتی افزود: احداث کارگاه و گلخانه های تولید وپرورش گلهای زینتی ،تولید و پرورش نهالهای لیمو استخرهای پرورش ماهی با این وسعت و بهره وری حداکثری از زمین وامکانات،همچنین ایجاد اشتغال و توجه به اقشار جوان برای ترویج این نوع طرح های تولیدی در حقیقت در راستای منویات مقام معظم رهبری در قالب جهش تولید ملی با اتکای به ظرفیت و اقتصاد درون است.

حجت الاسلام تسخیری تاکید کرد : راه اندازی  کلاس های آموزشی،دینی،ورزشی و علمی باید مورد توجه همه فرماندهان پایگاه وسپاه های نواحی از غرب تا شرق استان قرار گیرد.

به گزارش بسیج، حجت الاسلام تسخیری ضمن قرائت فاتحه در گلزار شهدای سید ملال الدین شهرستان  از مجموعه دست اندر کاران حوزه بسیج وا ندیشکده آفاق به دلیل فعالیت های علمی شایسته ای که در شهرستان انجام میدهند، تشکر و قدر دانی کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها