خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در امتداد مکتب سرخ امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۹۲۷۰۷۸۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) ، آیین تکریم و معارفه مسئول جدید دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی و فرمانده سپاه شهرستان بجنورد و دیگر مسئولین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش "  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی  " گفت : آنچه مسلم است ، مکتب سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی جریان بخش موج حرکتی در امتداد چهار دهه از گذشت انقلاب اسلامی است و با پیوندی مستحکم با مکتب عاشورا همواره زنده و پویا است.

وی به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص شهید سلیمانی اشاره و افزود: به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم ؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم که این مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در امتداد مکتب سرخ امام حسین (ع) بود و تا ابد جاویدان خواهد ماند.

حجت الاسلام زحمتکش در ادامه به فرآیند استحکام بخشی دین مبین اسلام اشاره و گفت: روز بعثت نبی مکرم اسلام ، روز تولد و شروع دین مبین اسلام و سرآغازی بود برای رشد و سعادت بشریت و رسیدن به قله عبودیت و هدف تزکیه با تعالیم دین مبین اسلام بود ، واقعه غدیرخم یکی از بهترین روزهای اسلام بود که با ابلاغ ولایت دین اسلام  به درجه کمال خود رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خراسان شمالی عاشورا را مهم ترین روز در تاریخ اسلام عنوان و اضافه کرد: در روز عاشورا از دین اسلام برای همیشه دفاع شد و جلوی نابودی دین گرفته و باعث تثبیت و ماندگاری اسلام شد و با درک این روز مهم ، می توان فلسفه بعثت و غدیر خم را درک نمود.

وی در پایان از زحمات و تلاش های مخلصانه و صادقانه حجت الاسلام علی منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی در سپاه بجنورد تقدیر و به جای ایشان حجت الاسلام محسن اکبرزاده را به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد معرفی نمودند.

حجت الاسلام زحمتکش اضافه کرد: حجت الاسلام علی منفردی در طول خدمتشان در استان خراسان شمالی سمت های متعددی داشته و برادر عزیر حجت الاسلام محسن اکبرزاده نیز در طول خدمت موفق بوده و امیدواریم با همکاری و تعامل با مجموعه فرماندهی و حفاظت  و توجه به رسالت ها و ماموریت های نمایندگی ولی فقیه ، بتوانند اقدامات موثر و ارزنده ای را در سپاه بجنورد به سرانجام برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها