مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه چابهار بیان کرد:

امام حسین(ع) فرهنگ شهادت را به عنوان عنصر احیاگردین معرفی کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه چابهار گفت:در مکتب عاشورا چگونه زیستن در راه خدا، راه رسیدن به حقیقت شهادت است.
کد خبر: ۹۲۷۰۸۲۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، حجت الاسلام خدامراد بامری مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه چابهار با حضور در جمع بسیجیان طرح امنیت قرارگاه شهید شوشتری ضمن تسلیت ایام شهادت سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بیان کرد:امام حسین (ع) از مدینه تا کربلا برای رهایی مردم از قید و بند دنیا (دنیاطلبی) و توجّه بیشتر به معاد توصیه‌های فراوانی فرمود:.

وی با بیان اینکه آن حضرت به مسئله قیامت، محشر و حضور در دادگاه الهی همواره اشاره داشتند، خاطرنشان کرد: با مرگ، انسان نابود نمی‌شود بلکه از این جهان به جهان دیگر منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه خودشناسی یکی دیگر از درس‌های مکتب امام حسین (ع) است ابراز کرد: امام حسین (ع) با تکیه بر خودشناسی در سایه ارتباط با خداوند بیان می‌کند که بروید و خودتان را پیدا کنید، به خودتان بها بدهید و خودتان را بشناسید چرا که خودشناسی مقدمه خداشناسی است.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: مکتب عاشورا و امام حسین (ع) می‌خواهد بیان کند که انسان برای رفتن نیامده است، بلکه آمده تا جاودانه بماند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) با معرفی فرهنگ شهادت به عنوان عنصر احیاگر دین، چگونگی جاودانه زیستن را آموزش می‌دهد، گفت: در مکتب عاشورا چگونه زیستن در راه خدا، راه رسیدن به حقیقت شهادت است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار