فرمانده سپاه شهرستان راسک تصریح کرد:

اجرای اولین اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در راسک/ محرم امسال در راسک رنگ و بوی خاصی داشت

فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: امسال همزمان با راه اندازی مجموعه بوستان شهدای گمنام شهرستان اولین اجتماع بزرگ عزاداران حضرت سیدالشهدا را در این مکان برگزار کردیم.
کد خبر: ۹۲۷۰۸۲۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک ضمن بیان تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین علیه اسلاک اظهار داشت: امسال در شهرستان راسک ما محرمی با حال و هوای متفاوت و سبک نویی از عزاداری را تجربه کردیم.

وی افزود: ما امسال برای اولین بار در سطح شهرستان اجتماع بزرگ عاشورائیان را برنامه ریزی و تجربه کردیم که خدارو شکر توانستیم مراسمی بزرگ و درخور شأن حضرت اباعبدالله الحسین را راه اندازی کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان راسک تاکید کرد: امسال همزمان با راه اندازی مجموعه بوستان شهدای گمنام شهرستان اولین اجتماع بزرگ عزاداران حضرت سیدالشهدا را در این مکان برگزار کردیم که این اقدام با استقبال پرشور مردم شهرستان همراه بود.

نخعی در ادامه گفت: از طرف دیگر نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطرات احتمالی شیوع آن در میان عزاداران تلاش کردیم تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت عزاداران را به بهترین نحو تامین کنیم.

وی افزود: مردم مومن و انقلابی شهرستان راسک همواره در مراسمات منتصب به اهل بیت سلام الله علی‌ها حضور داشته و هر فرد با هر مذهبی که دارد یعنی چه شیعه و چه سنی برای اینگونه برنامه‌ها پای کار آمده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهل بیت پیامبر همواره نقطه وحدت مردم سیستان و بلوچستان بوده و خداوند را شاکریم که نعماتی همچون حضرات معصومین را برای مردم ما قرار داده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات