خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

مال حرام انسان را حق گریز و حق ستیز می‌کند

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حادثه و وقایع عاشورا گفت: مال حرام انسان را حق گریز و حق ستیز می‌کند، همچنان که در تاریخ و جامعه امروزی شاهد بسیاری از این مسائل و حوادث هستیم.
کد خبر: ۹۲۷۰۸۳۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

مال حرام انسان را حق گریز و حق ستیز می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام نصرت الله شمس الهی در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اینکه مهمترین عامل برای تداوم انقلاب اسلامی معنویت است، اظهار داشت: یکی از مباحثی که امروز در سپاه مطرح است موضوع معنویت‌افزایی است.

وی افزود: افزایش معنویت الزامات و اقتضائاتی دارد، همچنان که با موانعی نیز همراه است، اگر بخواهیم معنویت سکه رایج باشد باید آفت‌های معنویت را شناسایی کنیم.

مسئول اسبق دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه اولین آفت معنویت لقمه حرام است، گفت: لقمه حرام تبعیت از شیطان است، مال حرام سبب حبط اعمال، مانع استجابت دعا و مانع قبولی نماز می‌شود و نسل را ضایع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حرام حسرت در قیامت را به دنبال دارد، ادامه داد: یکی از حسرت‌های بزرگ این است که انسان در قیامت که روز تجسم اعمال است ببیند اعمالش را به علت عدم مراقبت از آنها جلوی چشمش بر باد می‌دهند و او نه تنها بهره‌ای از آنها نمی‌برد بلکه به سوی جهنم حرکتش می‌دهند .

شمس الهی با اشاره به حادثه و وقایع عاشورا خاطرنشان کرد: مال حرام انسان را حق گریز و حق ستیز می‌کند، همچنان که در تاریخ و جامعه امروزی شاهد بسیاری از این مسائل و حوادث هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات