خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان قم

رسالت اصلی بسیج کارمندی تقویت اندیشه انقلابی در فضای ادارات است

مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات قم گفت: رسالت اصلی بسیج کارمندی ترویج روحیه خدمت رسانی و جاری نمودن روحیه ایثار و شهادت و تقویت اندیشه انقلابی در فضای ادارات است.
کد خبر: ۹۲۷۰۹۵۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۲
سرهنگ «حسین حسن پور» در حاشیه دومین رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج کارمندی قم که در دهه اول ماه محرم همزمان با هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندان در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: بسیج در راستای حفظ ارزش‌های عاشورایی انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد و رسالت اصلی بسیج کارمندی ترویج فرهنگ خدمت رسانی، حل مشکلات مردم، افزایش رضایتمندی و جاری نمودن روحیه ایثار و شهادت در فضای ادارات است.

وی ادامه داد: مقابله با مفاسد اداری، کمک به شناسائی قوانین زائد و کمک به تحقق جهش تولید در دستگاه‌های اداری، تقویت اندیشه‌های انقلاب اسلامی در بین کارمندان و تربیت کارمند طراز انقلاب اسلامی بخش دیگری از رسالت‌ها و مسئولیت‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان است.

حسن پور خدمت به مردم در قالب برگزاری میز خدمت جهادی عمومی و تخصصی با حضور کارشناسان بسیجی در واحد‌های تولیدی و در مناطق محروم به منظور حل معضلات و مشکلات آن‌ها را شکل دیگری از برنامه‌های بسیج کارمندی برشمرد و خاطرنشان کرد: در راستای حضور تاثیرگذار جامعه اداری استان در حل مشکلات اجتماعی، پایگاه‌های بسیج ادارات قم اقدام به جمع آوری و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند نموده است.

وی ادامه داد: این کمک‌ها در ماه مبارک رمضان به میزان ۱۰۰۰ بسته معیشتی و در دهه اول محرم همزمان با هفته دولت به تعداد ۶۰۰ بسته شامل ۵ قلم کالای اساسی به همراه غذای گرم، گوشت و کارت هدیه از سوی بسیج ادارات قم جمع آوری و بین خانواده‌های نیازمندی که توسط بسیج کارمندان و ادارات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) شناسایی شده بودند، توزیع گردید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات