خبرهای داغ:
مسئول دفتربسیج خواهران سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
مسئول دفتربسیج خواهران سپاه ناحیه همدان گفت: در چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه همزمان با شهادت حضرت عباس (ع)، ۲ هزار و ۱۵۸ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۰۹۹۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
توزیع ۲۱۵۸ بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه همدانمریم رزجی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از همدان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سید و سالارشهیدان امام حسین (ع) اظهارداشت: چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه همزمان با شهادت حضرت عباس (ع) برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش به تعداد ۲ هزار و ۱۵۸ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول دفتربسیج خواهران سپاه ناحیه همدان گفت: هدف از این کار کمک به نیازمندان و افرادی است که در شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند.

وی تصریح کرد: همانطور که زنان عامل استحکام خانواده در هشت سال دفاع مقدس و مشوق اصلی مردان دراعزام به جبهه در سال‌های جنگ بودند و با اعزام بسیاری از مردان به جبهه عملا مسئولیت حفظ خانواده را برعهده داشتند و تامین مایحتاج  ضروری خانواده بر دوش آنان بود به همین منظوردفتر بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان اقدام به جمع‌آوری بسته‌های معیشتی کرد.

رزجی افزود: از دیگر اقدامات بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان ذبح چهار رأس گوسفند و جمع‌آوری مبلغ ۱۰ میلیون تومان پول پیش دو مستاجر و توزیع ۵ هزار غذای گرم بین نیازمندان بوده است.

وی گفت: امیدواریم با کمک خیرین صحنه بزرگی ازاین مو اسات ورزمایش کمک‌های مومنانه را داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات