سردار فرمانده سپاه الغدیر در سومین جلسه قرارگاه نهضت جهش تولید

تاکید بر هم افزایی اقشار بسیج و کمک همه جانبه در رفع موانع تولید حوزه صنعت

سردار پورشمسی گفت: بسیج صنعت موظف است با همکاری شرکتهای دانش بنیان، پارک علم و فن آوری و شرکت شهرک های صنعتی، نیروهای متخصص و مهندسین بسیجی خود را جهت اهداف قرارگاه نهضت جهش تولید به کار گیرد.
کد خبر: ۹۲۷۱۰۴۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در سومین جلسه قرارگاه نهضت جهش تولید که با حضور سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد برگزار گردید، ضمن تاکید فرمانده سپاه بر شناخت توانمندی های اقشار از همدیگر و هم افزایی آنان، خواستار کمک همه جانبه استان در کمک به رفع موانع تولید در حوزه صنعت و کشاورزی شد.

سردار پورشمسی گفت: سپاه و بسیج تمام توان خود جهت کمک به ادارات مرتبط به این امر بسیج نموده و خواهد نمود و بسیج صنعت موظف است با همکاری شرکتهای دانش بنیان، پارک علم و فن آوری و شرکت شهرک های صنعتی، نیروهای متخصص و مهندسین بسیجی خود را بکار گرفته و ابتدای امر فرصتهای بهبود جهت کارگاه ها و کارخانجاتی که نیازهای اساسی کشور را تولید می کنند ورود نموده تا آنها با تمام توان بتوانند تولیدات خود را به بازار عرضه کنند. تا ان شاء الله تا حدی از مشکلات مردم مرتفع گردیده و اشتغال پایدار برای جوانان ایجاد گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات