مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت: در اسلام، اقتصاد خالی از اخلاق نیست و براساس همین اخلاق اسلامی است که همه خیرین باید به نیازمندان توجه کنند چراکه رمز غالب شدن بر مشکلات وکسب رحمت الهی، یکپارچگی وحدت وبرادری در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۷۱۲۲۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی در جلسه بصیرتی بسیجیان و رزمندگان اصناف و بازاریان، اتاق اصناف، هیئت مدیره مجمع اتحادیه های شهرستان الیگودرز به مناسبت سالروز شهادت حاج مهدی عراقی و روز بسیج اصناف برگزار شد، مطالبی پیرامون منویات سخنان مقام معظم رهبری به ویژه اقتصاد مقاومتی و همچنین رونق اقتصاد و بازار و انسجام جامعه بسیج جهت حفظ دستاورد های انقلاب و مقاومت مردمی در مقابل ویروس منحوس کرونا بیان  کرد.


وی عنوان کرد: در اسلام، اقتصاد خالی از اخلاق نیست و براساس همین  اخلاق اسلامی است که همه خیرین باید به نیازمندان توجه کنند چراکه رمز غالب شدن بر مشکلات وکسب رحمت الهی، یکپارچگی وحدت وبرادری در جامعه است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز بیان داشت: بسیج اصناف با رویکرد حمایت از اقشار صنفی جامعه، تحقق ارزش‌ها و اهداف نظام انقلاب در بدنه اصناف کشور ایجاد شد که برای کمک به اصناف و بازاریان در جهت سرعت بخشیدن به تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت است.

حجت الاسلام  علی لرستانی خاطرنشان کرد: هدف و انگیزه بسیج اصناف در واقع پشتیبانی و دفاع همه جانبه صنوف و بسیجیان این قشر از نظام و انقلاب و همچنین سازماندهی بسیجیان برای کمک به بازار و کل اصناف به صورت همه جانبه و بدون چشم‌داشت است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات