معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان از توزیع 18هزار و546پرس غذای گرم در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این استان در قالب طرح اطعام حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۱۲۸۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام احمد جباری با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: یکی از فعالیت‌های مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ایام محرم وصفر اجرای دو طرح «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» است.

وی افزود: به‌منظور اجرای طرح «اطعام حسینی» در حال حاضر ۲۱ آشپزخانه در سطح استان زنجان راه‌اندازی شده است که از ابتدای رزمایش مرحله دوم ۱۸ هزار و ۵۴۶ پرس غذای گرم به همت خیران و نیکوکاران بین خانواده‌های تحت حمایت نیازمندان توزیع شده است.

جباری با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه بیش از ۱۱۳ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شده است، گفت: برنامه ریزی شده است در مرحله دوم رزمایش ایران همدل ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین خانواده‌های تحت حمایت ونیازمندان توزیع شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در این آشپزخانه‌ها رعایت می‌شود، افزود: البته امکان افزایش تعداد آشپزخانه‌ها وجود دارد ضمن اینکه تعدادی از بقاع متبرکه، مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز برای این طرح اعلام آمادگی کرده اند.

وی از آمادگی دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد ۱۰۹ مرکز نیکوکاری برای دریافت و توزیع نذورات هم استانی‌های زنجانی در بین نیازمندان خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی کمک‌های خود را به نیازمندان اهداء نمایند.
ارسال نظرات