با حضور رییس سازمان صمت استان بوشهر و معاون بازرسی سپاه امام صادق(ع) صورت گرفت

تقدیر از واحدهای تولیدی فعال در زمینه تولید ملزومات بهداشتی و کمک مومنانه

در راستای ایجاد تعامل و هم افزایی بین سازمان صمت٬ شرکت شهرک های صنعتی و بسیج مهندسین صنعتی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برای اجرای برنامه های قرارگاه نهضت جهش تولید از واحدهای تولیدی فعال در زمینه تولید ملزومات بهداشتی و کمک مومنانه تقدیر شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۴۲۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در راستای ایجاد تعامل و هم افزایی بین سازمان صنعت٬ معدن و تجارت٬ شرکت شهرک های صنعتی و سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برای اجرای برنامه های قرارگاه صنعت٬ معدن و انرژی جهش تولید و تقدیر از واحدهای تولیدی فعال در زمینه تولید ملزومات بهداشتی و کمک مومنانه٬ جلسه ای با حضور مهندس حسینی رییس سازمان صمت٬ معاون بازرسی سپاه استان٬ معاون شرکت شهرک های صنعتی و  مهندس مشتاقی مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر برگزار شد.

دراین دیدار که آقای مهندس حسینی رییس سازمان و معاون امور صنایع حضور داشتند راهکارهای همکاری و تعامل در خصوص اجرای برنامه های قرارگاه صنعت٬ معدن جهش تولید از طرف سازمان صمت مطرح و گفتگو شد.

در ادامه ی این ‌جلسه٬ جناب سرهنگ غضنفری گفت: مجموعه سپاه امام صادق(ع) با محوریت بسیج مهندسین صنعتی استان آمادگی حل مشکلات واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال را در راستای برنامه های قرارگاه صنعت٬ معدن دارد. ایشان ضمن تقدیر از واحدهای تولیدی حاضر در جلسه٬ بیان کرد: مقابله با کرونا و  رزمایش کمک مومنانه در استان بوشهر از فعالیت های برجسته و خیرخواهانه ی بسیج بود که با یاری و تلاش شما صنعتگران به اجرا در آمد و نتایج آن برای کمک به مسائل بهداشتی و یاری نیارمندان بسیار درخشان است.

در این جلسه آقای مشتاقی مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان ضمن اعلام گزارش اقدامات واحدهای تولیدی حاضر در جلسه٬  برنامه های بسیج مهندسین صنعتی را اعلام نمودند تا جهت رسیدن به اهداف قرارگاه صنعت٬ معدن و انرژی این نشست ها ادامه داشته باشد و سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی استان به کمک ظرفیت پایشگران و مشاوران مجموعه بسیج مهندسین صنعتی اقداماتی جهت رفع مشکلات صنایع صورت گیرد.

در انتهای این جلسه٬ از ۹ واحد تولیدی فعال در زمینه مقابله با کرونا و 10 نفر از بسیجیان فعال در این زمینه تقدیر و تشکر از طرف رییس سازمان صمت و بسیج مهندسین صنعتی استان انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات