خبرهای داغ:
امام جمعه شهر قهدریجان :

واقعه کربلا توسط جبهه نفاق درعالم اسلام اتفاق افتاد

دومین روزمراسم سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی ودرفضای باز برگزار گردید، دراین مراسم حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر قهدریجان پیرامون جهاد مطالبی بیان نمود.
کد خبر: ۹۲۷۱۴۳۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، دومین روزمراسم سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی ودرفضای باز برگزار گردید، دراین مراسم حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر قهدریجان پیرامون جهاد مطالبی بیان نمود.

وی با اشلره به علت ایجاد واقعه کربلا اذعان داشت: واقعه کربلا توسط جبهه نفاق در عالم اسلام اتفاق افتاد و امام علی (ع) برای مبارزه بهتر با این جبهه حکومت خود را به شهر کوفه منتقل ساخت .

هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد:در بحث جهاد قرآن کریم اهمیت زیادی را قایل شده است به گونه ای که  قرآن کریم در آیات سوره مبارکه عادیات به صدای نفس زدن اسبان جنگی و جرقه ای که از برخورد سم آنها با سنگ ایجاد می شود خداوند سوگند یاد کرده است .  

ایشان با اشاره به ارزش مجاهدان در قرآن افزود: خداوند درقرآن برای مجاهدان ارزش خاصی قرار داده است برای مثال ، ابتدا علما را نام می برد و ردیف دوم مجاهدین هستند و در درجه آخر از عابدین نام می برد ولی متاسفانه مردم عادی این ترتیب را برهم زده اند وارزش جهاد ومجاهد مغفول مانده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار