معاون سیاسی،امنیتی استانداری مرکزی :

دفاع مقدس برگ زرینی از رشادت های ملت ایران در مقابل زور و ظلم/ توجه به قشر جوان یکی از اولویت های اصلی برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس باشد

بهروز اکرمی گفت:عملکرد استان مرکزی در دفاع مقدس بسیار درخشان بوده است و این امروز باید برای جوانان تبیین شود چراکه به استان و وطن خود افتخار می کنند.
کد خبر: ۹۲۷۱۴۴۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی صبح امروز در سومین نشست ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در استانداری مرکزی گفت:دفاع مقدس بخش مهم هویت ملت ، سرزمین ایران تاریخ مردم و برگ زرینی از رشادت های ملت ایران در مقابل زور و ظلم است.

وی افزود: بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس اهمیت بسیار زیادی دارد چراکه ما باید ارزش های دفاع مقدس را به طور مستمر به نسل آینده منتقل کنیم و اعتقاد داریم ارزش های دفاع مقدس روزبه روز پویاتر و قابل استفاده تر خواهند شد.

اکرمی اظهار کرد: با گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس به دشمنان سرزمین اسلامی می گوییم که ملت ایران زیر بار حرف زور نخواهد رفت و با این ملت نمی توان با تندی سخن گفت.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی با بیان اینکه امروز نسل جدید به رشادت ها و مجاهدت های دفاع مقدس افتخار می کند گفت: ترویج و تبیین ارزش ها باید به طور مستمر و همراه با خلاقیت و ابتکار انجام شود.

وی تصریح کرد:امروز اگر شبهه ای در خصوص دفاع مقدس وجود دارد ناشی از کم کاری های مسئولین و دستگاه های متولی است که نتوانستند نقش خود را به درستی ایفا کنند و لذا باید بیشتر اهمیت دهیم و چهل سالگی دفاع مقدس فرصتی مناسب در این راستا است.

اکرمی با اشاره به اینکه امروز همه بر این مسئله واقف هستیم دفاع همچنان باقی است گفت: امروز  نوع دفاع و شیوه آن متفاوت شده و ماهیت ملت ایران در مقابل دشمن هنوز دفاعی است اما جبهه امروز جبهه اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی می باشد و دفاع مقدس بهترین و کاربردی ترین الگو در این عرصه است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی تاکید کرد:محدودیت های کرونایی به معنای تعطیلی برنامه ها نیست و کرونا به ما می آموزد که روش ها و شیوه های برگزاری برنامه ها باید تغییر پیدا کند و همراه با ابتکار و خلاقیت باشد.

وی گفت:مهمترین کاری که باید در برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس دنبال شود مشخص شدن جامعه هدف و جامعه مخاطب است و باید بررسی کنیم که دشمن در کجاها نفوذ پیدا کرده و کجاها سرمایه گذاری داشته و ما هم آنجا ورود پیدا کنیم و نقش آفرینی درست داشته باشیم.

اکرمی یادآور شد: مخاطب اصلی در گام دوم انقلاب جوانان هستند و لذا برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس هم باید اولویت آنها جوانان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی باااشره به اینکه اقدامات و برنامه های تکراری امروز اثربخشی لازم را ندارند گفت: ادارات باید برنامه های خلاقانه ترتیب اثر دهند و ستاد گرامیداشت چهل سالگی هم از اداراتی که ابتکار عمل در برنامه ها داشتند تجلیل به عمل آورد.

وی بیان کرد:عملکرد استان مرکزی در دفاع مقدس بسیار درخشان بوده است و این امروز باید برای جوانان تبیین شود چراکه به استان و وطن خود افتخار می کنند.

اکرمی پیشکسوتان دفاع مقدس را سرمایه های زنده جامعه دانست و گفت:این سرمایه غیرقابل جایگزین می باشد و لذا باید به بهترین نحو ممکن از آنها استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عنوان کرد:نیاز است اقدامات و برنامه های دستگاه ها و مسئولین برای گرامیداشت جهل سالگی دفاع مقدس از روی دل باشد چراکه دستورالعمل های ابلاغی اثر بخشی ندارند.

وی بابیان اینکه امروز همه ما مسئولین و مدیران کشور مدیون رشادت های همه عناصری که در دفاع مقدس نقش آفرینی و دفاع همه جانبه کردند هستیم گفت: آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی برگرفته از این مجاهدت ها است و لذا باید بیشتر اهمیت دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار