تقدیر مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان از هیئات مذهبی

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی, مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور پیامی از هیئات مذهبی و عزاداران حسینی به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم و برپایی باشکوه مراسم عزای امام حسین(ع) تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۱۴۹۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی, مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور پیامی از هیئات مذهبی و عزاداران حسینی به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم و برپایی باشکوه مراسم عزای امام حسین(ع) تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

و من یعظّم شعائر الله فانّها من تقوی القلوب

هیئات و تشکل‌های مذهبی در کشوری که مهد فرهنگ تشیع و میعادگاه محبان اهل بیت(ع) است کارنامه‌ای پر افتخار با تجاربی ریشه‌دار و عمیق در تعظیم شعائر حسینی و خصوصاً سنت شکوهمند عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دارند.

هیأت‌های مذهبی و مجموعه عزاداران حسینی در محرم ۱۴۴۲ هجری قمری با دشواری‌های فراوان و شرایط بهداشتی خاص مواجه بودند اما با تدبیر و درایت از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند و حقیقتاً خوش درخشیدند.

عزاداران حسینی در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا با تاکید مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید تمامی ملاحظات بهداشتی و درمانی را در نظر گرفتند و با تدبیر بسیار زیبا و دیدنی و رعایت دقیق پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان بار دیگر عظمت و شکوه عزاداران حسینی را به رخ بدخواهان و جهانیان کشیدند و امروز این هیئت‌های مذهبی هستند که می‌توانند به عنوان یک الگوی موفق در بین جامعه و دیگر مجموعه‌های اجتماعی معرفی شوند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و همچنین اسارت خاندان آل‌الله, از عموم عزاداران حسینی و هیئات مذهبی استان گیلان که با برگزاری پرشور و پرشعور مراسمات عزاداری سیدالشهدا(ع)نشان دادند که چراغ مجالس هیچگاه خاموش شدنی نیست تقدیر و تشکر می‌کنم.

احسان‌الله محمدی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظرات