با آغاز دومین گام از مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه سپاه و بسیج همزمان با دهه اول محرم، 100 بسته معیشتی توسط حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهر کشکوییه رفسنجان بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۵۸۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی در راستای اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه با مشارکت حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و پایگا‌های زیر مجموعه، خیرین شهر و بخش کشکوئیه ۱۰۰ بسته حمایتی تهیه و بین محرومان و آسیب دیدگان ویروس کرونا توزیع شد.
حسین پورمحمدرضا خانی مسئول روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج کشکوئیه با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری مرحله اول کمک‌های مومنانه در مبارک ماه رمضان، مرحله دوم این کمک‌ها در دهه ولایت و امامت در قالب گوشت قربانی، کارت هدیه، بسته‌های معیشتی، بن خرید و... انجام شد و به لحاظ گستردگی و تنوع خدمات، افراد زیادی از نیازمندان تحت پوشش قرار گرفتند.
وی با تاکید بر اینکه کمک‌های مومنانه در ایام دهه محرم با محوریت بسیج، همراهی خیرین و مردم انجام شد، افزود: این رزمایش به یک گفتمان بین جامعه تبدیل شده است و مردم اهمیت کمک را به خوبی درک کرده اند به طوریکه در این دوره با کمک مردم و پایگاه‌های حوزه، ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیون ریال شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، حبوبات، روغن و ... تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
مسئول روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج کشکوئیه تصریح کرد: چند پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهر و بخش کشکوئیه که در سال‌های گذشته کمک هایشان در قالب غذای نذری بوده امسال هم به علت محدودیت‌های کرونایی کمک هایشان را در قالب بسته بندی مواد اولیه و توزیع به این امر خیرخوانه اختصاص دادند و به یاری نیازمندان شتافتند.
ارسال نظرات