به یاد شهدای عرصه سلامت و خدمت در زاهدان انجام شد:

طبخ و توزیع ۱۴۰۰ پرس غذا گرم در زاهدان

در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه به یاد شهدای عرصه سلامت و امنیت تعداد 1400 پرس غذای گرم و شعله زرد با همت جهادگران بسیجی طبخ و بین نیازمندان در زاهدان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۶۵۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
دکتر نادر میری، مسئول گروه جهادی ولایت یاوران سلامت و فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بسیجیان و جهادگران این دانشگاه فرامین رهبر معظم انقلاب را فصل الخطلب قرار داده اند و در راستای کمک به محرومین، نیازمندان و افراد آسیب دیده در بحث کرونا  از اسفند ماه سال گذشته تا کنون اقدامات موثری در راستای ریشه کنی این بیماری منحوس انجام داده اند.
 
وی افزود: طبخ و توزیع 1400 پرس غذای گرم و شعله زرد، اهدا بسته‌های نذری، اهدا پک های بهداشتی و توزیع در حاشیه‌ شهر و مجالس روضه امام حسین و مناطق مختلف آسیب دیده از کرونا به یادشهدای عرصه سلامت و امنیت وحدت در سرزمین نخل و آفتاب در تنگه احد سیستان و بلوجستان اجرا شده است.
 
دکتر میری بیان کرد: اقدامات انجام شده توسط جهادگران و بسیجیان به یاد قهرمانان ملی سرداران شهید(حاج قاسم میرحسینی، سپهبد سلیمانی، سردار کفاش و رئیسی) و مرحوم سرهنگ پاسدار لطیفی با محوریت پایگاه بسیج شهدای علوم پزشکی و با مشارکت خیرین مهدوی، نذر امام حسین و حضرت عباس با حضور فرماندهان  در دهه اول محرم در شهرستان زاهدان برگزار شده است.
 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: این برنامه ها با هدف زنده نگه داشتن یاد  و نام شهدا به عنوان قهرمانان ملی در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، بیان رشادتها و ایثارگریهای حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس، و الگو پذیری از آنها اجرا شده است.
 
این مسئول از شهدا به عنوان وحدت آفرینان انقلاب در هشت سال دفاع مقدس نام برد و ادامه داد: شهدا با جان فشانی، گذشت از مال و جان خود، از غیرت، وطن و ناموس  خود دفاع کردند که با وحدت، همبستگی، همدلی خدمت بی منت انجام دادند، امروز ما باید از  رشادت و جوانمردی و غیرت شهدا الگوبگیریم.
 
دکتر میری تصریح کرد: توجه به خدا، رعایت حلال و حرام، کمک به افراد نیازمند از ویژگی بارز شهدا بوده است، نسل جوان  رفتار و کردار شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر خدمت بی منت گام بردارند.
 
وی در پایان اظهار داشت: کمک مومنانه به همنوع تا زمان رفع بیماری منحوس  توسط جهادگران و بسیجیان پایگاه شهدای علوم پزشکی تداوم خواهد  داشت.
ارسال نظرات