مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

۶۴ میز خدمت جهادی توسط بسیج ادارات سپاه کربلا در مازندران برگزار شد

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا از برگزاری ۶۴ میزخدمت جهادی در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۱۶۵۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
 
۶۴ میز خدمت جهادی توسط بسیج ادارات سپاه کربلا در مازندران برگزار شد
این تصویر آرشیوی است
 
سرهنگ نجفی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام عزای حسینی، از اجرای ۳۸ میز خدمت جهادی بیرون از  نهاد اداری و ۲۶ میز خدمت درون نهاد‌ها در هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح  در سطح استان برای پیگیری و کمک به مناطق آسیب دیده  اجرا شده است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا افزود: برای شهر‌ها و روستا‌هایی که در سطح استان از برخی نعمت‌ها همچون برق و جاده  برخوردار نیستند؛ مدیران ادارات ذی‌ربط را پای کار آورده تا مشکلات مناطق آسیب دیده را حل کنند.

نجفی با تصریح بر اینکه با شناسایی مناطق آسیب دیده و کم برخوردار از طرف سپاه مقاومت هر شهرستان کمک رسانی خواهد شد، ادامه داد:  میز خدمت  پیگیر حل مشکلات مناطق آسیب دیده است تا به نتیجه برسد.  

به گفته مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا خدماتی مانند ساخت استادیوم ورزشی، برق رسانی در روستا، آسفالت راه های مواصلاتی و کمک به  نیازمندان در مناطق شناسایی شده از جمله اقداماتی است که با میز خدمت انجام می‌شود.

نجفی در پایان به  اجرای مرحله دوم کمک‌های مومنانه ویژه دهه اول محرم هم اشاره کرد و یادآور شد: در روز بسیج کارمندان با محوریت شهید مرتضوی زاده بسیج شهید شاخص بسیج ادارات کشور، ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها