خبرهای داغ:

قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از برگزاری باشکوه عزاداری محرم با حفظ پروتکل های بهداشتی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ضمن تشکر و قدردانی از هیئت های مذهبی در برگزاری باشکوه عزاداری دهه اول محرم، گفت: هیئت های عزاداری در دهه اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی مقیدتر عمل کرده و زیبا درخشیدند.
کد خبر: ۹۲۷۱۶۸۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در نشست با مدیرکل، معاونین و جمعی از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی از هیئت‌های عزاداری قدردانی کرد.
 
متن بیانیه  قدردانی به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
از مردم عزیز کشورمان و استان خراسان جنوبی به دلیل اینکه با یک اشاره‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که باید هم شیوه‌های ستاد کرونا قیاس شود و هم عزاداری باشکوه در کشور، عنایت دارید که خیلی جا‌ها حالا فرق نمی‌کند بازار باشد، قطار باشد، سالن و یا داخل هواپیما باشد، بعضی از اجرای برنامه‌های دیگر باشد تا برسد به مسافرت‌های غیر ضروری که هنجار شکن است و اصلا مناسب نیست، اما ضمان اجرای مسائل ایمانی اینجا خودش را نشان می‌دهد، بیش از همه قشرها، آن‌هایی که دیانت پررنگ‌تر داشتند، آن‌هایی که ایمان پررنگ‌تر داشتند، آن‌هایی که مجری برنامه‌های عزاداری بودند، به همان اندازه هم مقیدتر بودند که مسائل بهداشتی را رعایت کنند و بیش از حد تصور این هیئات‌های معظم و عزادارن محترم خیلی زیبا درخشیدند.

این ظاهر قضیه است و باطنش هم همینگونه است یعنی با همه شعار‌ها و حرف‌هایی که خیلی‌ها می‌زنند، اما آن‌هایی که پایبند به قانون هستند، پایبند به حلال و حرام هستند و پایبند به مسئولیت هستند انسان‌های باایمان هستند که غالبا هم، حق اجتماعی آن‌ها ضایع می‌شود و آن‌ها را به گونه‌های مختلف به حاشیه می‌زنند.

خیلی جای تشکر و دعا دارد و آنچه هم که باز مربوط به رسانه ملی و صدا و سیما و مجموعه شما و گزارش‌ها و خبرنگار‌ها و این‌ها بود، زیبا عمل کردید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار