رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه در مطالبه گری از مسئولان گفت: قانونی برای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی وضع شود.
کد خبر: ۹۲۷۱۶۸۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  ابراهیم نوروزی فر طی نشستی که دوشنبه ۱۰ شهریور با حضور نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در سازمان بسیج رسانه استان البرز تشکیل شد گفت: قانونی برای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی وضع شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: سازمان بسیج رسانه استان البرز با محوریت آموزش همچنین جشنواره ابوذر همواره برنامه های متعددی را در نظر داشته است که براساس آن شاهد رشد اصحاب رسانه البرز در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی و ... هستیم. 

وی توضیح داد: اعطاء وام قرض الحسنه ویژه اصحاب رسانه، همچنین حمایت از بستر مطالبه گری خبرنگارانی که در گروه ها و کانال های مجازی فعالیت خبری دارند از جمله برنامه های این سازمان در شرائط کرونا است. 

نوروزی فر مطرح کرد: یکی از درخواست های و مطالبات اصحاب رسانه، تأمین نیازهای اولیه و مهمی مانند امنیت اقتصادی از حیث بیمه، مسکن و ... است. 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطر نشان کرد: مطالبه گری یکی از رسالت های اصحاب رسانه است که برای این امر مهم ضروری است بستری از امنیت اقتصادی و ... برای آنان احیاء شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها