خبرهای داغ:
مراسم معارفه کانون مساجد در محل دفتر امام جمعه شهر آشخانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۷۷۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم حجت الاسلام سجادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مانه وسملقان گفت:مسجد متعلق به خداوند است و همه باید در خدمت مسجد باشیم و هر آنچه امکانات داریم باید در دل مسجد باشد همچنین اگر هنر وارد مسجد شود ارزش دو چندانی پیدا می کند و مسجدی می شود.

وی در ادامه افزود : 31 بار نام مسجد و مساجد در قرآن کریم ذکر شده است؛ مرکزیت حفظ اسلام به مساجد است؛ مساجد باید حفظ و احیا شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مانه وسملقان بیان کرد: جذب جوانان و فعالیت های فرهنگی باید در مساجد انجام شود؛ شهدای  مدافع حرم، بسیجیان مخلصی هستند که در مساجد رشد کردند؛ شهدای ما تربیت یافته مساجد هستند.

وی گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم به ذخایر و عظمت انقلاب اشاره کردند و قطعا مساجد از جمله مهمترین نهادهای تحقق بخشی به این رسالت بزرگ اهالی فرهنگ هستند؛ باید کاری کنیم که رویکرد جوانان به قرآن و نهج البلاغه بیشتر شود، خدشه ای که دشمنان به اسلام دارند به مساجد ما وارد می کنند و جوانان  ما را از مساجد دور می کنند ، هیئت های عزاداری ها باید در قلب مسجد تعریف شودو باید مسجد محوری باشد ،چون اگر مسجد محوری نباشد جوانان ما از پای منبرها و نمازجماعت فاصله می گیرند.

گفتنی است در پایان این مراسم حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده به عنوان مسئول کانون مساجد در شهرستان مانه وسملقان   و حجت الاسلام صادق پور بعنوان قائم مقام کانون مساجدشهرستان مانه وسملقان  معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها