نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان از هیئت‌های مذهبی تقدیر کردند

نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان از عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) و رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۲۷۱۸۱۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و سید موسی خادمی استاندار استان لرستان در پیامی از عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) و رعایت دستورات بهداشتی قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ (علیه السلام)

فرا رسیدن ماه محرم، هر ساله نویدبخش و چراغ راه نهضت‌های عدالت‌طلب و آرمان‌گرا در سراسر دنیا به شمار می‌آید و با ایجاد شور و شعور حسینی زمینه تقویت وحدت اسلامی و جهانی شدن نهضت عاشورا را فراهم می‌سازد.

عاشورا دانشگاه عظیم معرفتی است و ماه محرم، قلوب مؤمنین، مسلمانان و تمامی آزادگان جهان را در عزای سید و سالار شهیدان به درد می‌آورد و الگوی کاملی از ولایتمداری، امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم و ستم به جامعه بشری ارائه می‌دهد.

محرم امسال فصل نوینی از بصیرت و بلوغ جامعه اسلامی و عزاداران حسینی (ع) را در تبعیت از فرمان ارزشمند، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه الله خامنه ای _ مدظله العالی- که بر پیروی از مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تأکید فرمودند، به نمایش گذاشت و جا دارد از حضور ارزشمند آحاد مختلف مردم استان لرستان به ویژه هیئت‌های مذهبی و مسئولین آنها، سخنرانان، وعاظ و ذاکرین اهل بیت - علیهم السلام- صدا و سیما و اصحاب رسانه، همه سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی، نظامی و انتظامی و امنیتی و جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی، خیرین و تشکل‌های مردمی که در برپایی مجالس عزاداری حضرت امام حسین علیه السلام با شکوه و عظمت تشریک مساعی نمودند و با حفظ اصول بهداشتی در عزای سید و سالار شهیدان عزاداری کردند تقدیر و تشکر می‌نمائیم.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها