فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدخترگفت: امروز فاز دوم از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع 500 بسته معیشتی در پلدخترآغاز شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۸۴۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

منصور کریمی‌فرد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان،  اظهار داشت: فاز نخست رزمایش کمک مومنانه سه مرحله داشت که مرحله اول آن در عید غدیر توسط بسیج مداحان اجرا  و مرحله دوم که قرار بود در دهه محرم برگزارشود، امروز آغاز شد.

وی افزود: افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا که شغل خود را در این شرایط از دست داده‌اند براساس بانک اطلاعاتی از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج شناسایی و کمک‌های مومنانه شامل بسته‌های معیشتی بین آنها توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدخترگفت : کمک‌های مواسات و همدلی که با همت خیران توسط سپاه پلدختر جمع‌آوری می‌شود تا زمانی که این ویروس از بین برود این رزمایش  استمرار و تداوم دارد.

وی افزود: ارزش این تعداد بسته معیشتی فاز دوم مرحله دوم کمک مومنانه در پلدختر مبلغ  400 هزار تومان می‌باشد که بین افراد شناسایی شده، توزیع شد.

کریمی‌فرد یادآورشد: اصحاب رسانه در شرایط کرونا با  همراهی در کمک مومنانه یار و یاور سپاه و دیگر دستگاه‌ها بودند و آن را به درستی پوشش دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات