خبرهای داغ:

نخستین جشنواره مجازی دانش آموزی دفاع مقدس برگزار می‌شود

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود از برگزاری نخستین جشنواره دانش آموزی با حمایت کمیته فرهنگی و هنری بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۱۸۶۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد موسوی با اشاره به این جشنواره فرهنگی هنری، به مشارکت جمعی از مدارس هیأت امنایی و غیر دولتی اشاره کرد و افزود: این جشنواره وسیله‌ای است تا بتوانیم در خلال آن ماهیت‌های جنگ و ایثارگری و شهامت بزرگمردان زمان جنگ را در قالب هنر برای کودکان و نوجوانان تشریح نماییم و به شکافتن لایه‌های درونی دفاع مقدس بپردازیم.
موسوی از اهداف این جشنواره، به آشنا کردن نسل جوان با حماسه‌های کشور، ایجاد زمینه و ارتباط و تعامل با نسل دفاع مقدس، انتقال مفاهیمی، چون شهادت و ایثار در بین نسل امروز جامعه از زبان هنر تاکید داشت.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود با اشاره به نگاهی چند بعدی به این جشنواره، هدف اصلی این جشنواره بزرگ شهرستانی را ارتقاء ذهنیت کودکان و نوجوانان نسبت به درونمایه دفاع مقدس، بر تداوم اینگونه برنامه‌ها تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که جنگ ما یک جنگ تحمیلی بود که ما را به دفاع وامیداشت و در جبهه‌های ما، به جای مرگ و نیستی همواره شهامت و پیروزی در انتظار جوانانمان بود وحال با جشنواره بزرگ زنگ دفاع به تشریح این رشادت‌ها و بزرگ مردی‌ها خواهیم پرداخت.
موسوی جشنواره زنگ دفاع را برای کلیه دانش آموزان دختر و پسر مقاطع مختلف تحصیلی دانست و با محوریت چهار موضوع نقاشی، عکس، دلنوشته و کلیپ کوتاه فراخوان داد.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود در پایان افزود: دبیرخانه این جشنواره در آموزشگاه شاهد شهید همت مستقر بوده و بر تشویق دانش آموزان به جهت شرکت در این جشنواره از سوی همکاران در مدارس تاکید کرد.
نخستین جشنواره مجازی دانش آموزی دفاع مقدس برگزار می‌شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها