سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

واژگونی خودرو منجر به فوت در محور ملایر- همدان

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر از واژگونی خودرو منجر به فوت در محور ملایر-همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۱۸۸۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴

واژگونی خودرو منجر به فوت در محور ملایر- همدانحسین روستایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: امروز دوازدهم شهریور ماه طی تماس تلفنی یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ملایر مبنی بر واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ در محور ملایر - همدان اطلاع داده شد.

وی افزود: به محض اطلاع سریع یک دستگاه خودروی سنگین امداد نجات سازمان همراه امدادگران به محل وقوع حادثه با تجهیزات کامل اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر عنوان کرد: به محض رسیدن و با رعایت اصول ایمنی مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با یک نفر سرنشین  به عنوان راننده در خارج از جاده به صورت واژگون شده رویت شد.

وی ادامه داد: امدادگران با در اختیار داشتن وسیله جک سوسماری اقدام به وارونه کردن خودرو بر روی چهار چرخ کردند و سپس راننده مذکور را که در ساعت اولیه واژگونی بر اثر جراحات سنگین فوت کرده بود را از زیر خودرو رها کرده و به داخل کاور مخصوص حمل جسد گذاشته و با هماهنگی با نیروهای بهشت هاجر ملایر به سرد خانه انتقال داده شد.

روستایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حریق در یک کارگاه ام. دی.اف تصریح کرد: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر رویت حریقی در مجاور کارگاه ام. دی. اف. در شهرک صنعتی واقع در روستای حاجی آباد اعلام شد.

وی اظهار داشت: به محض اطلاع یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه آتش نشانان به محل وقوع حادثه اعزام که به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی مشاهده شد که در مجاورت یک باب سوله که تولیدی  ام.دی.اف. است دو پالت که بر روی آن جندین ورق چوب ام.دی.اف .قرار گرفته بود در حال سوختن است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر عنوان کرد: بدون فوت وقت آتش نشانان با استفاده از دو حلقه شیلنگ یک و یک دوم اینچ و آب تحت فشار اقدام به اطفاء حریق فوق کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه کسی صدمه ندیده و علت حادثه توسط کارشناسان در دست برسی است اما طی مشاهدات اولیه احتمال عمدی بودن ایجاد حریق است، با این وجود متعاقبا علت اصلی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات