خبرهای داغ:

تقدیر معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود از دفتر خبرگزاری بسیج این شهرستان+ تصاویر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج و کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود از زحمات و تلاش این دفتر در انعکاس دقیق، شفاف و دلسوزانه اخبار شهرستان و استان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۱۸۸۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
‍به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج و کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود از زحمات و تلاش این دفتر در انعکاس دقیق، شفاف و دلسوزانه اخبار شهرستان و استان تقدیر کرد.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در این بازدید گفت: باید رسانه‌ها، کارآفرینان و مسوولان دست به دست هم دهند تا بتوان شاهد موفقیت اقتصادی و جهش تولید بود.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه رسانه‌ها باید به دنبال اعتمادسازی در بین مردم باشند، اظهار داشت: یکی از راه‌های ایجاد امنیت پایدار مردمی، اطلاع رسانی صادقانه و آگاهی بخشی به مردم درباره خدمات دولت است.
فخری با تأکید بر اینکه دولت و نظام از یکدیگر جدا نیستند، یادآور شد: برخی می‌خواهند با نقد غیرمنصفانه دولت را ضعیف جلوه دهند که در نهایت بگویند نظام کارآمد نیست.
وی رسانه و تبلیعات را یکی از ابزار‌های جنگی دشمنان دانست و افزود: داعش پیش از آنکه مکانی را تصرف کند، با اطلاع رسانی و تبلیغ آن را خالی از سکنه می‌کرد و اکنون نیز ما باید با اطلاع رسانی صحیح در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.
فرماندار شاهرود ادامه داد: پیشگیری و ریشه یابی معضلات اجتماعی، خود امنیتی نرم است که هزینه‌ای به مراتب کمتر از امنیت سخت دارد بنابراین باید با شناسایی و انعکاس نگرانی‌های مردمی به یافتن راهکاری مناسب برای حل آن‌ها پرداخت.
در این نشست برخی مشکلات خبرنگاران در تهیه اخبار و گزارش‌ها بررسی شد.
در این بازدید که فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز حضور داشت، با اهدا لوح تقدیر و هدیه از زحمات مدیر دفتر خبرگزاری بسیج و مسئول بسیج رسانه شهرستان شاهرود تقدیر گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار