خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد از تهیه و توزیع ۱۷۰ بسته معیشتی در مجموع به ارزش ۳۹۵ میلیون ریال در قالب رزمایش کمک مومنانه بین خانواده‌های نیازمند طی دهه اول محرم در صالح‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۱۹۳۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
تهیه و توزیع ۱۷۰ بسته معیشتی طی دهه اول محرم در صالح‌آبادمریم طلایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: امسال به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی از سوی حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح‌آباد برنامه‌های مختلفی برگزار شد.  

وی اظهار داشت: برگزاری جلسه هیئت اندیشه‌ورز فرهنگی هنری، فضاسازی، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری نشست با محوریت قیام امام حسین (ع) و امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های تابعه، تجلیل از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، تولید محتوا، انتشار سخنان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، عکس نوشته، هشتگ حب الحسین یجمعنا، پویش عکس از عزاداری کودکان و ... در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها بود.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد ادامه داد: برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) همراه با سخنرانی و مدیحه‌سرایی با رعایت ضوابط بهداشتی در پایگاه‌های تابعه، اجرای طرح هر خانه یک حسینیه، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی، پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه، تهیه و توزیع ۱۷۰ بسته معیشتی در مجموع به ارزش ۳۹۵ میلیون ریال در قالب رزمایش کمک مومنانه بین خانواده‌های نیازمند از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

وی یادآور شد: قرائت زیارت عاشورا، حدیث کساء و دعای فرج، معرفی کتاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی و برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین و مجمع مربیان صالحین نیز از مهمترین برنامه‌های این حوزه در این دهه بود.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات