ادای احترام نماینده جدید، ولی فقیه در کردستان به مقام شامخ شهدای سنندج

نماینده جدید، ولی فقیه در استان کردستان با حضور در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۹۲۷۱۹۷۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی به همراه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور صبح دیروز از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شدند و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام پورذهبی امروز به همراه جمعی از مسوولان استانی از جمله نماینده سابق، ولی فقیه در استان و استاندار در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج حضور یافت و به مقام شامخ شهدای کردستان ادای احترام کردند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده جدید، ولی فقیه در استان کردستان منصوب شده و جایگزین حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شده است.

مراسم تکریم و معارفه نمایندگان سابق و جدید، ولی فقیه در استان کردستان امروز پنج شنبه و با حضور مدیران استانی و کشوری در سنندج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی متولد ۱۳۴۲ در شهر خرمشهر است.

وی پس از اخذ دیپلم اقتصاد در سال ۱۳۵۹ وارد حوزه‌های علمیه شد و دروس خارج را در محضر آیات عظام گنجی و تبریزی به پایان رسانده و از سال ۱۳۶۶ تبلیغ و فعالیت خود را در استان هرمزگان و سپس سیستان و بلوچستان آغاز کرد و بیش از ۲۰ سال در این مناطق فعالیت تبلیغی و فرهنگی داشتند.

حجت‌الاسلام پورذهبی در سال ۱۳۸۷ وارد دانشگاه سیستان و بلوچستان شده و تا سال ۱۳۹۴ بعنوان مسوول نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه به تبلیغ و تدریس پرداخت و پس از آن در همین جایگاه در دانشگاه شهید بهشتی تهران به فعالیت خود ادامه داد.

وی سفر‌های متعدد کاری و فرهنگی تبلیغی به استان کردستان داشته و به همین دلیل شناخت کاملی از شرایط فرهنگی، دینی و اجتماعی کردستان دارد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار