خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان فامنین خبر داد

صدور ۲۰ هکتار پروانه تاسیس گلخانه در فامنین

فرماندار شهرستان فامنین گفت: ۲۰ هکتار پروانه تاسیس گلخانه در سطح شهرستان صادر شده است و تعداد ۶ پرونده در سطح ۶ هکتار به مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده است.
کد خبر: ۹۲۷۲۱۱۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶

صدور ۲۰ هکتار پروانه تاسیس گلخانه در فامنینبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات احداث گلخانه‌ها در سطح شهرستان فامنین به ریاست سیدمجید شماعی فرماندار شهرستان و با حضور مدیران استانی و شهرستانی دستگاه‌های اجرایی ذی ربط برگزار شد.

فرماندار شهرستان فامنین در این جلسه با بیان اینکه تقاضای احداث ۴۵ هکتار گلخانه در شهرستان وجود دارد، گفت: توسعه و پیشرفت شهرستان در بخش كشاورزی یكی از اهداف سند چشم‌انداز توسعه شهرستان است.

سیدمجید شماعی افزود: در همین راستا طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کشاورزان به سمت کشت محصولات کم آب‌بر که از جمله آنها احداث گلخانه است روی آورده‌اند.

وی عنوان کرد: ۲۰ هکتار پروانه تاسیس گلخانه در سطح شهرستان صادر شده است و تعداد ۶ پرونده در سطح ۶ هکتار به مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده است.

در این جلسه بر رفع موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان تأکید و از تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی خواسته شد تا با همراهی و همدلی گامی مؤثر برای توسعه و پیشرفت شهرستان برداشته و در راسای کاهش زمان پروسه اخذ استعلامات مورد نیاز، تمام اختیارات و تلاش خود را به كار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات