مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

مدیریت ارزشمند انقلابی در شرایط کرونایی تبلور پیدا کرده است

حجت الاسلام والمسلیمن حکمتی نیک گفت: در موضوع کرونا مدیریت اسلامی به منصه ظهور گذاشته شده و با وجود همه تحریم ها و فشارهای دشمنان مدیریت ارزشمند انقلابی تبلور پیدا کرده است. 
کد خبر: ۹۲۷۲۱۳۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک امروز در آیین توزیع 2000 بسته لوازم التحریر کمک مومنانه در سپاه فتح گفت: چند ماهی است که جامعه انسانی و بشری در سراسر عالم میزبان میهمان ناخوانده ای به نام کرونا است که همه را به خود مشغول کرده است و بسیاری را مبتلا و جان شمار زیادی را نیز گرفته است.

وی افزود: با وجود این ویروس منحوس و اثرات ناخوشایند اقتصادی که برجای گذاشته است اما از زاویه دیگر می توان به آن نگاه کرد که این شرایط برای برخی جوامع مدیریتی تبدیل به فرصت شده است و اثرات مثبتی دارد.

امام جمعه موقت یاسوج ابراز داشت: در موضوع کرونا مدیریت اسلامی به منصه ظهور گذاشته شده و با وجود همه تحریم ها و فشارهای دشمنان مدیریت ارزشمند انقلابی تبلور پیدا کرده است. 

حجت الاسلام والمسلیمن حکمتی نیک یادآور شد: نیروهای مسلح ، گروه های جهادی در کنار سایر مسئولان همه بسیج شده اند و همراه با وزارت بهداشت و کادر بهداشت و درمان صحنه هایی از مدیریت انقلابی در مبارزه با کرونا را به نمایش گذاشته اند .

وی گفت:  این مشارکت گروه ها ، نیروهای مسلح و  اقشار مختلف مردم و مسئولان برای کمک به حوزه بهداشت و درمان کشور و ریشه کنی کرونا نمونه ای از مدیریت انقلابی در قرن 21 را ترسیم کرده است که این موضوع مرهون تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدافزود: یکی دیگر از اثرات کرونا زنده شدن مفاهیم ارزشی در اسلام است که در این شرایط حساس کمک مومنانه، خدمت به هم نوع و مواسات و همدلی  برای جهانیان ترسیم شد که در هیچ مدل سیاسی جهان دیده نمی شود و این موضوع ناشی از آموزه های دینی اسلام است.

وی تصریح کرد: برانگیخته شدن حس مردم در عرصه نوع دوستی، انفاق، مشارکت همگانی برای رفع مشکلات مردم از جمله مفاهیمی است که از فرهنگ عاشورا به ما رسیده است و به همین خاطر ما ملت امام حسین علیه السلام هستیم.

حجت الاسلام والمسلیمن حکمتی نیک  در پایان گفت: افتخار می کنیم که ملت امام حسین علیه السلام هستیم و ان شا الله از این آزمون هم سربلند بیون خواهیم آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات