خبرهای داغ:

برپایی محفل عزاداری حسینی در منزل شهید دماوندی شاهرود+ تصاویر

محفل عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) به میزبانی خانواده معظم طلبه شهید محمدحسین دماوندی به همت معاونت فرهنگی هنری سپاه و کانون جوانان بسیج و بسیجی مداحان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۱۴۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محفل عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) به میزبانی خانواده معظم طلبه شهید محمدحسین دماوندی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور خانواده شهید و کارکنان کانون جوانان بسیج شاهرود در حیاط منزل شهید برگزار شد، علی احمدی به مرثیه سرایی و حجت‌الاسلام عامری به سخنرانی در باب فرهنگ عاشورا پرداختند.
این مراسم به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس و در قالب پنج شنبه‌های شهدایی به همت معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه شاهرود، کانون جوانان بسیج و کانون بسیج مداحان شهرستان شاهرود برگزار گردید.
مادر این شهید با اشاره به فضایل اخلاقی وی گفت: محمد حسین درخواست کرده بود تا مبلغ ۸ هزار تومان را که با کار خودش بدست آورده بود برای بازسازی خرمشهر به حساب ۱۰۰ امام واریز گردد.
وی با اشاره به دغدغه‌های دینی فرزند شهیدش، افزود: فرزندم به شدت علاقمند به طلبگی بود.
شهید محمدحسین دماوندی متولد سال ۱۳۴۰ در شاهرود که در ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس در جاده خرمشهر در حالی که طلبه بسیجی بود بر اثر اصابت گلوله تانک شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.
قسمتی از وصیت نامه شهید:
به یاد خدا باشید و هیچ غم و اندوه به دل راه ندهید، برایم دعا کنید که خدا گناهانم را بیامرزد، امر و فرمان امام را بگوش دل بشنوید و عمل کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار