خبرهای داغ:

سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیارد ریالی در توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان‌های شاهرود و میامی

مدیرعامل توزیع برق در دیدار با نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس گفت: سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیارد ریالی در توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان‌های شاهرود و میامی
کد خبر: ۹۲۷۲۱۵۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیارد ریالی در توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان‌های شاهرود و میامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با نماینده مردم شریف شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
سید محمد موسوی زاده در این دیدار با بیان این که در طی سال گذشته، بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال کار زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان‌های شاهرود و میامی به انجام رسیده گفت: برای امسال هم، مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال برای امور عمرانی برق رسانی به این دو شهرستان اختصاص یافته است.
وی با اشاره به این که ۳۵ درصد اشتراک‌های برق استان مربوط به شهرستان‌های شاهرود و میامی است یادآور شد: قریب ۳۰ درصد تاسیسات توزیع برق استـان به این شهرستـان‌ها اختصـاص دارد و سهم انـرژی شهرستان‌های ذکر شده به نسبت استان، ۲۷ درصد است.
موسوی زاده با عنوان این که بالاترین مقدار ترکیب مصرف انرژی شاهرود با ۳۴ درصد و ۶۰ درصد در میامی در بخش کشاورزی استفاده می‌شود اظهار داشت: این ترکیب مصرف مبیّن آن است که در شرق استان، انرژی صرف کشاورزی گردیده و در منطقه غرب استان، انرژی در بخش صنعتی مصرف می‌شود.
وی تصریح کرد: طرح"۰۹۹" یا عبور از پیک بار تابستانی بدون اعمال خاموشی، با مشارکت ارزشمند مشترکان به نحو شایسته‌ای پشت سر گذارده شد و مشترکان شهرستان‌های شاهرود و میامی ۵/۵ مگاوات در پیک سائی با شرکت توزیع برق استان همکاری نمودند.
گفتنی است: در این دیدار مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود، مدیر امور برق بسطام و مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار