مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد معرفی شد

آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت گناباد با حضور مسئولین شهرستان در محل نمازخانه ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۷۲۱۹۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛حجت الاسلام و المسلمین برهان باقری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) با تسلیت ایام اسارت اهل بیت(ع)، گفت: بحمدالله با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله و یاران با وفایش با شور و شعور حسینی برگزار مشود تا حدی که علی رغم همه شبهه افکنی‌ها می‌توان ادعا کرد عزادارای‌های امسال از لحاظ کیفیت بهتر از سال‌های گذشته بود.

وی در ادامه با ذکراین مطلب که خیر دنیا و آخرت به کسی عطا می‌شود که محب اهل بیت(ع) باشد، عنوان کرد بر اساس حدیثی ده اثر دنیوی و ده اثر اخروی بر این محبت مترتب است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در پایان با اشاره به خدمات سی ساله حجت الاسلام و المسلمین سیدهاشم موسوی در عرصه‌های کاری و بصیرت افزایی، برای ایشان در سایر مراحل زندگی آرزوی موفقیت نمود و حجت الاسلام و المسلمین محمد میرزایی را به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت گناباد معرفی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار