معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در گفتگو با "بسیج":

هدف رژیم صهیونیستی ایجاد شکاف در جامعه اسلامی است/ فلسطین خط قرمز جمهوری اسلامی است

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان هدف رژیم صهیونیستی از تفاهم با کشورهای عربی را ایجاد شکاف در جامعه اسلامی دانست و گفت: دشمنان باید بدانند که فلسطین خط قرمز جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۷۲۲۲۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱

سرهنگ امین یادگاری در گفتگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به توافق دولت امارات و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این توافق به اندازه‌ای که برای آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌تواند مفید باشد، برای امارات و کشورهای حامی آن شکننده است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان فساد افکنی در آندلس را یکی از نمونه‌های تلاش دشمنان برای مقابله با نفوذ اسلام دانست و گفت: نقش انگلیس در گسترش وهابیت و نقش آمریکا در ایجاد داعش از جمله نمونه‌های تلاش استکبار برای مقابله با اسلا و جریان مقاومت اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن از سه روش نرم، سخت و نیمه سخت برای مقابله با اسلام و جبهه مقاومت استفاده می‌کند افزود: نمونه اقدام سخت دشمن را می‌توان در ماجرای اشغال فلسطین مشاهده کرد که با موضع ضعف سایر کشورهای عربی سبب ایجاد غده سرطانی رژیم صهیونیستی شد.

یادگاری تحریم‌های اقتصادی و تسلیحاتی را نمونه‌ای از اقدامات استکبار جهانی در جنگ نیمه سخت دانست و ابراز داشت: ترویج مصرف‌گرایی، صدور فرهنگ لیبرالیسم و وابسته کردن کشورها به خود از جمله هربه‌های دشمن در جنگ نیمه سخت است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان رسانه‌های معاند را ابزار استکبار جهانی در جنگ نرم معرفی کرد و عنوان داشت: امروز با استفاده از تمامی راهکارها مانند تحریم اقتصادی، اقدامات تروریستی و عملیات روانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا برای تحقق آرمان "از نیل تا فرات" توسط جبهه مقاومت به ویژه کشورهای ایران، عراق، سوریه و حزب‌الله لبنان شکست خورد افزود: توافق امروز رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی برای ایجاد شکاف در جامعه اسلامی است.

یادگاری با اشاره به شکست سیاست خارجه آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت تصریح کرد: خروج از برجام، عدم موفقیت در صدور قطعنامه علیه ایران در شورای امنیت، عدم موفقیت در منطقه و بمباران پایگاه عین‌الاسد از جمله اسناد شکسته شدن هیمنه پوشالی مستکبران جهان است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان خروج آمریکا از منطقه را سبب ایجاد ثبت در منطقه دانست و ابراز داشت: دشمن باید بداند که مسئله فلسطین خط قرمز جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه باوجود خروج آمریکا از منطقه، رژیم صهیونیستی در تلاش است تا برای خود هم‌پیمانان جدید بسازد خاطرنشان کرد: باز شدن پای رژیم صهیونیستی در منطقه، ایجاد شکاف در جبهه دفاع از فلسطین، شکسته شدن قبح مذاکره با رژیم صهیونیستی از جمله آسیب‌های توافق کشورهای عربی با این غده سرطانی است.

یادگاری اظهار داشت: توافق امارات و رژیم صهیونیستی سبب شد تا چهره منافق‌گونه برخی کشورهای عربی و حاکمان فاسد آن‌ها عیان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات