خبرهای داغ:
مسئول مدارس راهیان کوثر شهرستان ملایر در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
مسئول مدارس راهیان کوثر شهرستان ملایر با اشاره به اینکه مدرسه راهیان کوثر از سال تحصیلی ۹۶ شروع بکار کرده است، گفت: امسال ما موفق شدیم تعداد را به سه مدرسه برسانیم و اکنون بالغ بر ۳۵۰ نفر دانش‌آموز در این مدارس هستند.
کد خبر: ۹۲۷۲۲۳۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
فعالیت ۳ مدرسه راهیان کوثر در شهرستان ملایرسرهنگ حمیدرضا آقابیگی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه مدرسه راهیان کوثر از سال تحصیلی ۹۶ شروع بکار کرده است، اظهار داشت: در سال ۹۶ با ۲۹ دانش‌آموز کار آغاز شد و بعد از سه سال با عملکرد مثبت معلمان و مدیران و اهداف خوبی که دنبال شد با اولویت مسائل تربیتی استقبال خیلی خوبی از طرف مردم اتفاق افتاد.

وی گفت: امسال ما موفق شدیم تعداد را به سه مدرسه برسانیم، یک مدرسه پسرانه ابتدایی، یک مدرسه دخترانه و یک دبیرستان پسرانه و اکنون بالغ بر ۳۵۰ نفر دانش‌آموز در این مدارس هستند.

مسئول مدارس راهیان کوثر شهرستان ملایر افزود: ساخت و ساز‌های خوبی به لحاظ آموزشی با توجه به شرایط فعلی کشور که درگیر ویروس کرونا هستیم اتفاق افتاد که توانستیم تجهیزات آموزشی برای یه مدرسه را آماده کنیم.

وی با اشاره به بازدید فرمانده سپاه ناحیه ملایر از مدارس راهیان کوثر تصریح کرد: زیرساخت بسیار خوبی را توانستیم در فضای مجازی به صورت کلاس‌های دو طرفه برای مدارس ایجاد کنیم و در سال گذشته ۱۰۰ در صد دانش‌آموزان ما از این زیرساخت استفاده کردند.

آقابیگی گفت: یک روز هم کلاس‌ها تعطیل نشدند و تمامی معلمان ما دوره لازم را برای استفاده از این زیرساخت در فضای مجازی برای تدریس دیده‌اند و آمادگی کافی دارند تا پرقدرت در سال تحصیلی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در مبحث آموزش از این امتیاز استفاده کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات