خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

کار مردم با حاشیه‌سازی و اختلاف‌پراکنی و سیاسی‌بازی پیش نمی‌رود/ خدمت به مردم در سایه وحدت است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اهمیت ایجاد وحدت در شهرستان، گفت: کار مردم با حاشیه‌سازی و اختلاف‌پراکنی و سیاسی‌بازی پیش نخواهد رفت بنابراین خدمت به مردم و خدمت به نظام در سایه وحدت اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۹۲۷۲۲۶۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

کار مردم با حاشیه‌سازی و اختلاف‌پراکنی و سیاسی‌بازی پیش نمی‌رود/ خدمت به مردم در سایه وحدت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی امروز در شورای اداری شهرستان رزن با تقدیر از خدمات حجت الاسلام مولازاده امام جمعه سابق این شهرستان اظهار داشت: حجت الاسلام منصوری امام جمعه جدید رزن در شهرستان شیرین سو زحمات و خدمات فراوانی داشته‌اند که امیدواریم در این منطقه هم این اقدامات را استمرار ببخشند.

وی با بیان اینکه این جایگاه فرصتی مغتنم برای خدمت به اسلام و مردم خصوصا در منطقه رزن است، مطرح کرد: رزن از مناطق علم پرور و عالم پروری است که نمونه آن آیت الله آخوند همدانی است که با گذشت سال‌ها بازهم نام ایشان بر روی زبان‌ها جاری است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه شهرستان رزن شهر مرجعیت و شهر آیت الله نوری همدانی است، عنوان کرد: حضور این بزرگان در رزن برجستگی‌هایی را ایجاد می کند که باید ظرفیت ها و قابلیت ها این منطقه مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد وحدت در شهرستان، گفت: کار مردم با حاشیه‌سازی و اختلاف‌پراکنی و سیاسی‌بازی پیش نخواهد رفت بنابراین خدمت به مردم و خدمت به نظام در سایه وحدت اتفاق خواهد افتاد.

شعبانی افزود: سیاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه نیز بر اساس حرکت به سمت وحدت البته به نفع مردم است.

وی با بیان اینکه وحدت دارای معیارهایی است، عنوان کرد: شرط حاکم شدن وحدت، حر‌کت بر محور نظام اسلامی، مواضع انقلابی امام(ره) و حضرت آقا است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: البته اختلاف سلیقه‌هایی نیز وجود دارد که تا آنجا که در چارچوب نظام باشد مشکلی ندارد، اما نباید این اختلافات ما را از خدمت به مردم و نظام باز بدارد.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه باید همچون یک پدر، همه مردم را جذب کند، گفت: امام جمعه متعلق به جناح و شخص خاصی نیست و باید به صورت فراگیر عمل کند، چرا که سیاست اصلی باید محور وحدت بودن امام جمعه باشد.

شعبانی با تقدیر از حرکت‌های مثبت حجت الاسلام مولازاده در رزن تاکید کرد: این اقدامات باید توسط حجت الاسلام منصوری با قدرت استمرار پیدا کند.

وی با بیان اینکه روحانیت خدمت به اسلام و مردم را وظیفه خود می‌داند، گفت: تفاوتی بین اینکه بنده حضور داشته باشم با شخص دیگر وجود ندارد و آنچه مهم است حفظ آرمان‌های نظام، اسلام و مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: همه ما طلبه هستیم و بنای ما بر خدمت بر اساس هدف مشترکی است که وجود دارد و آن هم حرکت بر اساس آرمان های نظام، انقلاب و مواضع امام(ره) و رهبر معطم انقلاب است.

وی با بیان اینکه در یک سال پایانی دولت باید تمام همت خود را برای خدمت به مردم قرار دهیم، گفت: همه باید در این مدت باقی مانده کمک کنیم تا دولت به وعده‌های خود عمل کند.

شعبانی با اشاره به سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به همدان، مطرح کرد: مصوبات خوبی در این سفر به تصویب رسید که امیدواریم این وعده‌ها هر چه زودتر عملی شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام مولازاده، حجت الاسلام علی اکبر منصوری به عنوان امام جمعه شهرستان رزن معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات