خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

اصلاح و تعمیر ۷۴ کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق استان همدان در مانور جهادی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اصلاح و تعمیر ۷۴ کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق استان طی ۴ ساعت در مانور جهادی اکیپ‌های عملیاتی برق خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۲۵۲۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
اصلاح و تعمیر ۷۴ کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق استان در مانور جهادیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شیرزاد جمشیدی در آیین افتتاحیه مانور جهادی شبکه توزیع برق استان همدان که با همراهی بسیج و مشارکت شرکت توانیر با حضور مسئولین در شرکت توزیع برق برگزار شد، اظهار داشت: امروز مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با ۵۹ اکیپ اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این مانور با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیون تومان به منظور تعمیرات اساسی ۷۴ کیلومتر از شبکه‌های توزیع با مشارکت ۲۵۰  نفر در حال انجام است، گفت: این طرح به صورت همزمان در پنج شهرستان همدان، ملایر، نهاوند، رزن و کبودراهنگ برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: این مانور بر روی ۶ فیدر ۲۰ کیلوولت که تامین بخشی از انرژی مشترکین برق را بر عهده دارند انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: در حالت عادی اجرای این برنامه و انجام اصلاحات و تعمیرات شبکه هفته‌ها به طول می‌انجامید که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و انجام مانور این اصلاحات طی ۴ ساعت با فعالیت جهادی اکیپ‌ها انجام می‌شود.

جمشیدی با اشاره به اهداف اجرایی مانور عنوان کرد: افزایش قابلیت قابلیت اطمینان و تاب‌آوری شبکه، کاهش خاموشی‌ها و انرژی توزیع نشده، استفاده هدفمند و بهینه از اعتبارات و نقدینگی، ارتقاء سطح آمادگی پرسنل به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی و افزایش ایمنی شهروندان و رفع کانون‌های خطر از اهداف اجرایی این مانور است.

وی با اشاره به شناسایی کانون‌های خطر تصریح کرد: طی یک ماه گذشته اطلاعات را جمع‌آوری کرده و عارضه‌های شبکه‌ها احصاء شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه این تعمیرات به منظور رفع مشکلات شبکه‌ها است، گفت: نکته حائز اهمیت این است که ما در بحران‌های مختلف از جایی کمک نگرفته‌ایم و از ظرفیت خود شرکت توزیع استفاده کردیم که این امر به دلیل همدلی، وفاق و مدیریت خوب حاکم در استان و مجموعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات