نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تربیت را مقدم بر تعلیم دانست و اظهارداشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به روز رسانی شود و مطابق با زمان بندی خاص به اجرا دربیاید.
کد خبر: ۹۲۷۲۵۳۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در آیین بازگشایی مدارس و زنگ مهر با بیان اینکه سلامتی دانش آموزان از هر موضوعی با اهمیت تر است، گفت: منطق ایجاد دستگاه آموزش و پرورش انسان سازی است و آن انسان مومن، خردمند، مجاهد، اندیشمند و اهل عمل باید متخلق به اخلاق اسلامی باشد.
وی توجه به معلمان آموزش و پرورش را متذکر شد و ادامه داد: معلمان، افسران سپاه پیشرفت کشور هستند و عنصر معلم در آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگ ساز باید جایگاه معلم را باید بالا ببرند.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اجرایی شدن عدالت آموزشی در آموزش و پرورش گفت: باید دست اندرکاران آموزشی تلاش کنند از آفت ها و زیان های آموزش مجازی جلوگیری کنند چرا که احتمال زیان هایی است که در آموزش های مجازی وجود دارد که با همکاری بیشتر اولیا و مربیان این موضوع به حداقل میرسد.
امام جمعه تبریز توجه به فعالیت های پرورشی ضروری دانست و گفت: مهد کودک ها و دبستانی ها باید ساماندهی شود و زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت کنند.
حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: در کنار تعلیم و تربیت باید سلامت و بهداشت دانش آموزان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و با کنترل شرایط کرونایی امر تعلیم و تربیت با همکاری مجدانه اولیای دانش آموزان و معلمان عزیز پیگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها