آغاز ساخت مستند «جابر» در لرستان

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از آغاز فیلمبرداری مستند «جابر» با موضوع زندگی شهید مدافع وطن جابر بیرانوند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۲۵۷۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در جمع خبرنگاران از آغاز فیلمبرداری مستند زندگی شهید مدافع وطن، جابر بیرانوند از شهدای نیروی انتظامی که سال ۹۷ در خرم‌آباد به شهادت رسید، خبر داد.

وی با بیان این‌که کار فیلمبرداری و تولید مستند سی دقیقه‌ای از زندگی این شهید والامقام آغاز شده است و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت، افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و بازسازی دوران زندگی این شهید بزرگوار تا دو ماه آتی این مستند به‌طور کامل تولید و در شبکه ملی به نمایش  گذاشته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اضافه کرد: تولید این مستند با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و همچنین فرماندهی انتظامی استان لرستان انجام می‌شود و کارگردانی و تصویربرداری آن توسط محسن مرادی و مهران یاراحمدی، از هنرمندان مستندساز  لرستانی صورت می‌گیرد و بهمن دولتشاه نیز مدیریت تولید این اثر ارزشمند را بر عهده دارد.

یادآور می‏‌شود، شهید جابر بیرانوند از افسران نیروی انتظامی بود که سال ۹۷ و پس‌از ۲۷ سال خدمت در لباس مقدس پلیس در حین انجام ماموریت در خرم‌آباد، در درگیری با منافقین مجروح شد و پس‌از ۹ روز قرار گرفتن در حالت کما به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به خیل شهدا پیوست.

از خاطرات جالب در زندگی‌نامه این شهید والا مقام مربوط به اوایل خدمت وی در مرکز شهید چمران کرج است که در زمان برگزاری مراسم اهداء درجه، فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری با دست بر شانه وی زده و می‌گویند «ان‌شاءالله به درجه رفیع شهادت نائل بشوید» که نهایتاً این پلیس جسور مدافع وطن به آرزوی خود رسیده و به خیل شهدا پیوست.

انتهای پیام

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار