رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان البرز:

ترویج حجاب اسلامی و غیرت دینی مصداق جهاد فی سبیل الله است

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان البرز با اشاره به آموزه های سرنوشت ساز مکتب حسینی، گفت: ترویج حجاب اسلامی و غیرت دینی مصداق عینی جهاد فی سبیل الله می باشد.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۰۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین مظلوم ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه محرم الحرام، اظهار داشت: همزمان با دهه دوم ماه محرم الحرام مراسم سخنرانی و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش به همت هیئت رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در فضای باز پارک تنیس جهانشهرکرج و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 وی با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در فضای باز پارک تنیس جهانشهر کرج، تصریح کرد: مجالس انسان ساز ذکر مجاهدت ها و مصائب اهل البیت(ع) عصمت و طهارت حتی در شرایط خاص شیوع بیماری کرونا نیز تعطیل بردار نیست و عزادران گرانقدر حسینی به تبعیت از امر ولی فقیه و سلاله پاک حضرت سید الشهداء (ع) با رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی بصورت کامل در این عزاداری شرکت می کنند.

حجت السلام مظلوم با اشاره به اینکه موضوع کلی سخنرانی در ارتباط با اصول حاکم بر زندگی سرور و سالار شهیدان است، تاکید کرد: یکی از اصول مهم حاکم بر سبک زندگی حسینی "حیاء"و"عفاف"و این موضوع دغدغه اصلی آل الله حتی در زمان اسارت بوده است و ما ملت امام حسین (ع) از مسئولین ذیربط احیای فریضه حجاب و عفاف را بعنوان یک مطالبه جدی خواستار هستیم، امروز نیز خواهران محجبه ما در این مسیر پر افتخار قدم بر می دارند، مجاهد فی سبیل الله می باشند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان البرز غیرت را از ویژگی بارز مکتب حسینی معرفی کرد، افزود: سردار آسمانی ما حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز مدافع حرم شهر ما که در مکتب الهی عاشورا پرورش یافته بودند، دارای غیرت ناموسی و دینی بودند که جانفشانی های دلاورانه و مظلومانه آنان باعث احیای دین و مکتب تشیع شد و ثابت کردند کل یوم عاشورا وکل ارض کربلا است.

لازم به ذکر است، علاوه بر مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی مذهبی، روضه خوانی حضرت سید الشهداء و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، ایستگاه سنجش سلامت وکارگاه نقاشی کودکان تا آخر دهه دوم ماه محرم در فضای باز پارک تنیس جهانشهر دائر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار